Barpriser på Park Inn OSL

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Fnate, 19. jan 2014.

  1. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Flott hotell altså… Men sitter og titter i barmenyen: 276,- for en 4cl Hennesy XO? 119,- for en GT? 92,- for et glass Cordonieu, 84,- for en Corona

    Det er relativt stive priser, er det ikke? Eller er det meg som begynner å bli gammel? - "Jeg husker da kamferdropsen kostet 2 øre… etc".
     
  2. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Jo, men ganske typisk hoteller.
    Fikk hakaslepp for 4 år siden da jeg var på Radisson på Gardermoen og ventet på et fly. Kjøpte meg en 0.33 liters Pepsi Max i baren. 49 kr takk. Kompisen min sa at til den prisen måtte jeg sørge for å tygge isbitene også.

    Hvis du ser noen fulle folk der, så får du hilse pent på dem for de er sikkert steinrike!!:eek:
     
  3. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Jepp dette er vanlig på Gardermoen. Jeg kaller det Gardermoentilegget, og sammenligner det med høyfjellstilegget som en del andre hoteller operer med :)
     
  4. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,390
    Likes mottatt:
    3,327
    Bonuspoeng:
    113
    Syns forsåvidt ikke heller Park Inn er noe stas... Fine arealer, men kjedelige rom og ekstrem liten variasjon i mat. Hilsen en som bor der 10 netter i året =(
     
  5. Trety

    Trety Aktivt Medlem

    Innlegg:
    287
    Likes mottatt:
    179
    Bonuspoeng:
    43
    Pleier å bo på Comfort RunWay når jeg overnatter på OSL, og der er iallefall ølprisene forholdsvis like på det man forventer på en pub/bar. Men når det er sagt, det er Ringnes, så vi snakker mer "øl" enn øl. ;) :p
     
    tommy777, SASDC8 and Bizflyer like this.
  6. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Mai 2011. SingTel winners circle galla, Ritz Carlton Singapore. Kun Champers, vin og øl under cocktail reception før greia startet. Fant baren rett ved resepsjonen sammen med ett par av superselgserne mine. "Can I have 3 Hendricks and Tonic, please". "Certainly, Sir". Verdens mest insane nøtte og snackssamling ble satt foran oss, det var advarsel #1. Men man hadde jo vunnet store salgskonkurranser og dette måtte feires! glugglugglugglug. "May I have the check, please?", "Certainly, Sir". Veldig fancy bekledning på regningsmappa. Det var advarsel #2. Veldig fancy var den. 117 SGD, eller 95 daler kom det på. "You sure you don't want another round, Sir??"

    Men nå er jo ikke Park Inn ett Ritz i verdensklasse.. Men men.. Sånn går no dagan. Smil og vær glad.... Og HEIA NORGE!!
     
    SASDC8 liker dette
  7. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Da er vi to! Jeg begynner å bli skikkelig lei park inn på OSL, og det verste for meg at de er så sure i resepsjonen. Tror jeg hadde 16 netter der i fjor.

    @tommy777 hadde Park Inn OSL hatt Henriks kan jeg garantere deg at de (som The Thief) hadde tatt 150 Nok pluss per drink. Hadde fort blitt Ritz priser, garantert uten Ritz følelse ;)
     
    tommy777 liker dette
  8. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg synes Oslo Plaza var fett. 86 for en 0,33 Carlsberg flaske. 49 spenn for en 0,33 fake cola og sist, men ikke minst, verdens verste Espresso til 50 spenn. Smakte hoggorm. Yihaaa!!
     
  9. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Her på Radisson Fnatislava er det derimot rimeligere. Historien om prisene på Park Inn har nettopp gitt kollektiv lattekrampe.

    Det negative er jo at hele hotellet lukter søtlig promp, men elefanten tar deler av skylda for dette.
     
    LN-MOW and Bizflyer like this.

Del denne siden