Noen som har opplevd lignende? Jeg skulle fly med ungene vestover til jul. Det ene barnets billett ble kansellert i tide og registrerer at jeg ikke har fått tilbake noe poeng men blitt trukket 5000??! Sas hevder at dette skjer pga at når billettene ble kjøpt var de på tilbud (sånn kampanje) og når da jeg kansellerer en unge så slettet de bestillingene min og la inn ny bestilling med vanlig eurobonus pris. Jeg ble ikke orientert om dette når jeg snakket med de
Til fremtidige bookinger: splitt bookingen først, deretter avbestiller du den du ikke vil bruke. Disclaimer: avhengig av hvor små ungene er vet jeg ikke hva som skjer hvis man prøver å splitte ut et lite barn.
Det kommer muligens litt an på grad av velvilje fra SAS. Jeg måtte forleden endre en booking gjort med poengtilbud som for lengst var over. Endring lot seg ikke gjøre online, så jeg kontaktet dansk gullmail, som straks ordnet det nødvendige. I EB-kontoen så jeg først at jeg var blitt refundert de opprinnelige 52 500 poengene bookingen hadde kostet på tilbud, dernest trukket 75 000 (iht normalpris), men så faktisk refundert de 75 000 og trukket 52 500 (som opprinnelig booking på tilbud). Så her hadde faktisk en viss meget serviceinnstilt danske gjort en ekstra innsats.