Tallinn etter hva jeg vet.. Jeg skal forsøke meg på noe tilsvarende når jeg bare får ruta klar.. Så håper jeg ikke må ringe 100 ganger....
Problemet nå er at dere har satt griller i hodet på meg. Jeg var liksom fornøyd med den ruten jeg hadde
Kjenner problemet. Jeg booket Singapore C her i fjor høst for påsken. Plutselig fikk "alle" SQ F og jeg måtte rett og slett booke om reisen.. Og da ble det ikke SQ i det hele tatt.. Bare Air China og Lufthansa... Men ble jo en bra tur uansett
Interessant, har flydd begge. 346 kun én gang, mens noen ganger med TG A380. Jeg er i utgangspunktet veldig pro Thai, men utfordringen er ujevn service ift LH. Likevel, topp at de leverte så bra for dere
For å være ærlig har jeg skrevet det allerede.. Men ikke hele turen..... Muligens skal jeg bare poste det som er skrevet.. Er vel da 3 reisebrevet som jeg ikke har fullført ennå..... ...... Huff...
Hehe.. skal ikke undervurdere post feriedepresjonen Inneholder det du allerede har skrevet noe om CA F er der bare å få det ut. Venter i spenning
Det er vanskelig å måle seg med FCT, så LH tar eb klar seier på loungedelen. Maten og utvalget av drikke er helt topp! Dog synes jeg TG loungen på BKK ser litt bedre ut sånn layout og interiørmessig. Men litt mye støy fra området utenfor trekker ned. Pluss for spa på BKK.
På min "RTW"-reise flyr jeg idag EWR-OSL med SK (betaler *A-pris så det spiller ikke inn). Vurderer å endre til EWR-ZRH-OSL med LX. Ville dere byttet? Jeg får uansett testet SAS C på CPH-PVG på samme reise.
Har du flydd SK C før, ville gått for LX C for å prøve noe nytt. TAP C kan du få til 10k T/R OSL-NYC - så utnyttelsen for poeng er heller laber.
C klasse i 330 til LX er ikke like bra som i 777, men service og mat er topp. Med tanke på at du også skal fly SK i C ville jeg tatt LX for å prøve. Kom akkurat hjem fra LX F fra HKG nå, det er jo helt rått, men fløy C med de i des 15 og trivdes godt da. Spes om du får plass i minikabinen rett bak F
Ville vurdert LX men ikke TP, særlig hvis jeg hadde fått en bedre hjemreisetid og fordi jeg ikke har fløyet LX før.