Jeg begynte å undre meg når jeg sto ved pumpa hos Shell om dette fremdeles er beste dealen for bonusjegere? Er det noen som har gjort en gjennomgang i det siste hvilke komboer som gir mest bonus? (Jeg er forsåvidt ikke så interessert i cashback, men det kan det jo være andre som er) Pr nå så veksler jeg mellom Shell MC+trumf og Amex hos CircleK for CT (og kaffekopp).
Jakter ikke CT selv, og mitt oppsett er DNB i Curve kombinert med Trumf. Dette gir da: 1 % cashback hos Curve 4 % cashback hos DNB 15 EB per 100,- hos DNB 50 øre Trumf per liter Bruker stort sett Shell nå, da jeg har kommet til at jeg har mer lyst på Trumf enn kaffekopp.
Trodde Shell hadde sluttet og ta Amex? Funker hvertfall ikke på min lokale, så jeg har byttet over til Esso. Men, der er det noe drit.. når jeg skal betale på pumpa, så kommer det opp at jeg må legge inn en forhåndsgodkjent sum.. Tror 60 kr er max, så må inn for å betale. Har spurt de i kassen et par ganger hva slags noldusopplegg det er, men de har ikke peiling..
Noen som får registrert digitalt Trumfkort hos de forskjellige bensinskjedene? Tanker som regel hos enten Esso eller Shell pga Trumfbonusen. Har nylig anskaffet Amex Elite og ser nå at jeg får vurdere å veksle litt mellom de to kortene alt ettersom hvem som aksepterer Amex. Har tidligere aktivert og fått 50 øre/l men ser at den er aktiv samtidig som ikke aktiv. Skal testes på nytt nå og så eventuelt høre med Trumf kundeservice hvis jeg bare får 30 øre/l.
Rimelig sikkert på at du må ha fysisk trumfkort hos begge disse kjedene. I tillegg får du hos Esso kun trumf hvis du fyller med bankaxept. Amex og andre kredittkort fører til null trumf.
365 Direkte Mastercard har 3,65% cashback pluss 34 øre/l hos Esso. Med en pumpepris på 20 kroner blir dette kr. 1,07 og det er ikke så gærnt.