Hei, Ny på forumet her og i gamet så har et lite spørsmål: Har funnet en fin reise til Bali for 2. Ca 6150,- pr pers via GoToGate. Reiser med SAS fra Bergen og Singapore Airlines fra køben. Er det noe annet jeg går glipp av eller må tenke på når jeg booker nå? Skal betale med mitt SAS amex kort. (Har ikke nok poeng enda for poengreiser). Er det bare å betale eller noe mer poeng å hente? Mvh Daniel Borge
Hvor mange poeng (f. eks SAS EuroBonus) du opptjener kommer an på bookingklassene du havner i når du bestiller.
Sagt på en annen måte; dess billigere billett, dess mindre poeng, enkelte billettklasser hos flere selskaper i *A gir ikke poeng i hele tatt.
Hva koster billetten direkte hos sas/singapore? Du stiller veldig svakt ved uforutsette hendelser når du booker med tredjepart... Nå skal ikke jeg uttale meg om gotogate, men dette er en generell advarsel... C
Personlig betaler jeg ekstra for å handle direkte til flyselskapene. Mye enklere om det skulle skje noe underveis.
SAS.no alt annet er bannlyst...(henhold til dine opplysninger nevnt i tråden) SAS AmEx gir mer poeng om betaler på SAS.no.