Bestilling går ikke gjennom

Tråd i 'Norwegian Reward' startet av Gullars, 26. juni 2018.

  1. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,824
    Bonuspoeng:
    113
    jeg forsøkte meg på bestilling av fire reiser med Norwegian i kveld: 2x OSL-TRD og 2x TRD-OSL-HAU. Fikk etter betaling feilmelding om at bestillingen ikke kunne bekreftes gjennomført. Forsøkte så å betale med cashpoints, og ser at to av forsøkene med cashpoints er belastet. Kan godt hende kortbetalingene også er belastet - har ikke sjekket.

    Noen håp om at jeg får billettene? Det var salg som gikk ut ved midnatt. Hva er eventuelt enkleste måte å nå Norwegian support på?
     
  2. Shyneno

    Shyneno Okama

    Innlegg:
    2,031
    Likes mottatt:
    1,470
    Bonuspoeng:
    113
    I motsening til SAS chatten som ikke kan noe som helst, så har faktisk Norwegian chatten ordnet opp for meg flere ganger i forskjellige saker.
     
    Gullars liker dette
  3. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,824
    Bonuspoeng:
    113
    Ok, da får jeg prøve den. Har i løpet av natten fått én bekreftelse på den ene turen og tre på den andre, så trenger litt hjelp til å kvitte meg med fire av billettene... :)
     
  4. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,824
    Bonuspoeng:
    113
    Fikk avbestilt de to overflødige bookingene på chat :)

    Men oppdaget at bookingene ikke var blitt belastet med kampanjepris og at jeg ikke har fått refundert cashpoints osv. Mangler 1716 cashpoints og er overbelastet 630 NOK for å være eksakt. Har sendt mail på kontaktskjemaet deres, så da er det vel bare å smøre seg med tålmodighet og vente. Sist gang tok det flere måneder, men fikk gjennom klagen min :)
     
  5. Oslo1989

    Oslo1989 Senior Medlem

    Innlegg:
    558
    Likes mottatt:
    290
    Bonuspoeng:
    63
    Avbestilte selv en reise i går. Kan ta noen dager før cashpoints er tilbake, og går ut ifra at det selve gjelder kronene :)
     
    Gullars liker dette
  6. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,824
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, tipper også cashpointsene går av seg selv. Kronebeløpet trenger nok imidlertid litt mer manuell håndtering, da det virker som om bestillingen ble generert i deres systemer i natt. Har sendt skjermbilder som beviser bestillingstidspunkt, så tipper det også ordner seg til slutt :)
     
    Oslo1989 liker dette
  7. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,824
    Bonuspoeng:
    113
    Fikk nå mail fra Norwegian om full refund ila. en uke. Kjapt og imponerende levert hvis det nå viser seg å ordne seg! :)
     

Del denne siden