jeg forsøkte meg på bestilling av fire reiser med Norwegian i kveld: 2x OSL-TRD og 2x TRD-OSL-HAU. Fikk etter betaling feilmelding om at bestillingen ikke kunne bekreftes gjennomført. Forsøkte så å betale med cashpoints, og ser at to av forsøkene med cashpoints er belastet. Kan godt hende kortbetalingene også er belastet - har ikke sjekket. Noen håp om at jeg får billettene? Det var salg som gikk ut ved midnatt. Hva er eventuelt enkleste måte å nå Norwegian support på?
I motsening til SAS chatten som ikke kan noe som helst, så har faktisk Norwegian chatten ordnet opp for meg flere ganger i forskjellige saker.
Ok, da får jeg prøve den. Har i løpet av natten fått én bekreftelse på den ene turen og tre på den andre, så trenger litt hjelp til å kvitte meg med fire av billettene...
Fikk avbestilt de to overflødige bookingene på chat Men oppdaget at bookingene ikke var blitt belastet med kampanjepris og at jeg ikke har fått refundert cashpoints osv. Mangler 1716 cashpoints og er overbelastet 630 NOK for å være eksakt. Har sendt mail på kontaktskjemaet deres, så da er det vel bare å smøre seg med tålmodighet og vente. Sist gang tok det flere måneder, men fikk gjennom klagen min
Avbestilte selv en reise i går. Kan ta noen dager før cashpoints er tilbake, og går ut ifra at det selve gjelder kronene
Ja, tipper også cashpointsene går av seg selv. Kronebeløpet trenger nok imidlertid litt mer manuell håndtering, da det virker som om bestillingen ble generert i deres systemer i natt. Har sendt skjermbilder som beviser bestillingstidspunkt, så tipper det også ordner seg til slutt
Fikk nå mail fra Norwegian om full refund ila. en uke. Kjapt og imponerende levert hvis det nå viser seg å ordne seg!