Bestilling med American Airlines

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av obay, 19. mai 2022.

  1. obay

    obay Senior Medlem

    Innlegg:
    1,313
    Likes mottatt:
    5,116
    Bonuspoeng:
    183
    Hei,

    Jeg prøver å bestille 4stk billetter fra MIA-GGT med "main cabin flexible" via American Airlines.
    Om jeg velger at jeg kjører engelsk (US) så får jeg opp en totalpris på ca 1900 usd. Må dog ha et kort som er registrert i US for å fullføre kjøpet.
    Prøve jeg det samme fra "norway" så havner prisen på ca 165 000 nok.
    Er det helt sjanseløst å få booket noen fleksible billetter for oss her?
     
  2. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,879
    Likes mottatt:
    57,474
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har også hatt store problemer med å finne fleksible (dvs refunderbare) billetter hos de amerikanske flyselskapene. Usikker på om det er fordi man kjøper fra utlandet, eller hva det er.

    Tok en kjapp test på aa.com nå, og hvis man velger "Lowest fare", så koster det 8.700,- t/r, men hvis man velger "Flexible fare", så koster det 38.000,- t/r..

    Men jeg kan ikke se at noen av dem er mulig å avbestille? Kun flytte på. Og det får du med begge alternativene..
     
  3. duppsko

    duppsko Medlem

    Innlegg:
    130
    Likes mottatt:
    111
    Bonuspoeng:
    43
    Har nettopp booket fully refundable eco HNL-SFO med United, så det er teknisk mulig iallefall. Men kanskje det er annerledes med internasjonale flyvninger?
     
  4. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,879
    Likes mottatt:
    57,474
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har kjøpt JFK-LAX med Delta, fully refundable. Det ble ikke spesielt billig. Men det er mulig. Men det er ikke så lett å se når billettene er refundable eller ikke, synes jeg.
     
  5. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,425
    Likes mottatt:
    29,340
    Bonuspoeng:
    183
    Prøv vi amerikansk reisebyrå
     
    tobeornot999 liker dette
  6. enokling

    enokling Medlem

    Innlegg:
    217
    Likes mottatt:
    540
    Bonuspoeng:
    93
    Sjekk om du finner en link til AA på Momondo Norge.

    Jeg skulle booke en non-refundable fra CUN-EWR på kort varsel - samme flight kostet 398 USD på united.com men bare 1600 NOK på den united.com side jeg kom til fra Momondo.
     
    tobeornot999 liker dette

Del denne siden