Bestilt bonusbillett

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av sjaban, 28. aug 2025.

1. sjaban

sjaban Nytt Medlem

Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Hei,

Har bestilt bonustur med familien(meg, kone og baby). Ser nå at det har kommet to feil som ikke nødvendigvis er feil ved navnene i bestillingen og billettene.

På babyens navn så skal det egentlig være to fornavn som nå har blitt til et fornavn. Eks : Kari Marie Nordmann har blitt til Karimarie Nordmann. Hvor kritisk er det at det ikke er mellom rom på fornavnet?

På min billett så er mine fornavn riktig men står i feil rekkefølge, eks: Lars Tore Andre Hansen, har blitt til Tore Lars Andre Hansen.

Takk for all hjelp.

2. DJasko

DJasko EBD

Likes mottatt:
    2,313
    Bonuspoeng:
    93
    Det går som regel veldig fint. For spedbarn så er det begrenset med bokstaver de kan bruke, og dermed blir det slik noen ganger.

Hos meg har de tidligere forvekslet fornavn og etternavn, det har gått helt fint. Du kan ringe inn og be dem legge inn en notis så de ved innsjekk ikke stusser, men som sagt så er dette en feil som dessverre er 'vabøog' og det skal gå bra. Det er i alle fall min erfaring, men ingen gir garantier og ikke la min post bli fasit, hehe.

biaop liker dette
  3. Neonex

Neonex Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,565
    Bonuspoeng:
    113
    Life protip til neste bestilling: Så lenge det ikke er bindestrek, så dropp ALL bruk av navn som ikke er for- og etternavn. Benytt da kun Lars Hansen og Kari Nordmann.

Preference, democomputer and The_Dude like this.
  4. sjaban

sjaban Nytt Medlem

Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Skjønner det, men alt er fornavn i passet, så alt må med

5. trygveat

trygveat Veteran

Likes mottatt:
    7,672
    Bonuspoeng:
    183
    Det holder å ha med første fornavn. Øvrige navn legges inn senere sammen med passinformasjon der dette er påkrevd.

larsmagnus liker dette

Del denne siden