Hei! Er det noen områder/tjenester (CT/oppgradering/hotell/mm) hvor man kan betale med Eurobonuspoeng fra flere EB-kontoer? Familien er i en situasjon hvor kona og barna har lite poeng som de trolig vil brenne inne med. Synes ikke prisen SAS tar for å flytte poeng mellom kontoene er noe særlig. Mener også å ha lest at SAS skulle komme med "familiekonto" men dette ser ut til å dra ut i tid. For tiden har ungene ca 15.000 poeng hver, kona 40.000 og jeg ca 230.000 poeng. Så tips til hvordan utnytte dette best tas imot med takk (målet er CT med C/F)
Har ikke brukt Plusgrade ofte nok til å ha full oversikt, men kan du legge inn ett bud med betaling fra to forskjellige kontoer? Har ett bud inne nå men da logget jeg bare inn med min egen konto.
Du kan også kjøpe vanlige bonusreiser med poeng fra forskjellige kontoer. Merk dog at om man bestiller og vil ha SAS MasterCard rabatt gjelder det kun poeng trukket fra kortholders konto.
Gjelder dette både bonusbilletter med SAS og CT/*A? Regner med at bestillingen da må gjøres pr telefon og ikke på SAS sine sider.
Jepp. Må gjøres på telefon. Jeg booket i fjor en reise med 7 pers betalt fra tre kontoer, riktignok kun SK/WF, men tviler på at det har noe å si. Må holde tunga rett i munnen, men en god agent gjør dette uten problem.
Flott, da satser jeg på at Tallinn også klarer å tappe familiens bonuskontoer. Må passe på så frua ikke begynner å få noen tanker om å reise på tur uten meg
Fant vilkårene til CT: Regler og begrensninger 10. Companion Ticket kan kun brukes når Kortholder har bestilt og betalt reisen med sine egne bonuspoeng. Så da satser jeg på at SAS får på plass sin funksjonalitet for EB-familikonto, så vi får samlet poengene.