Betale skatter/avgifter på poengreise med voucher?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av steve0, 24. juli 2021.

1. steve0

steve0 EBD

Likes mottatt:
    2,034
    Bonuspoeng:
    93
    Se trådtittel... Har noen fått dette til tidligere? Jeg har fått en forholdsvis stor voucher fra SAS pga EU261, og kunne godt tenkt meg å bruke den for å betale skatter/avgifter på en SK bonusreise til høsten. Nettsiden ser ikke ut til å spille på lag her, men forhåpentligvis finnes det en måte å få det til slik at jeg kan unngå å bli enda mer kreditor til SAS?

2. milehigh

milehigh Veteran

Likes mottatt:
    9,893
    Bonuspoeng:
    183
    Går helt fint på telefon.

3. steve0

steve0 EBD

Likes mottatt:
    2,034
    Bonuspoeng:
    93
    Takker! Skal gi det et forsøk i morgen og håper de ikke krever servicegebyr :)

4. steve0

steve0 EBD

Likes mottatt:
    2,034
    Bonuspoeng:
    93
    Vekker liv i denne igjen - denne gang er formålet å booke en "vanlig billett for poeng" (aka "beste tilgjengelighet", dvs poeng+penger mulighet, men fullbetalt med poeng), og betale skattene med voucher.

Har ringt inn 3 ganger nå, og fått svar 3 ganger at poeng+penger billetter ikke kan bookes over telefon, og at det kun kan gjøres på nettsiden. Men nettsiden aksepterer jo ikke voucher som betalingsmulighet så fort poengbruk kommer i bildet.

Noen som har fått det til tidligere, og kan dele tips?

5. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,876
    Bonuspoeng:
    293
    Det der får du neppe til, ettersom poeng og penger krever at man bruker classic, og meg bekjent har ikke classic støtte for å legge til voucher ved betaling. Du får ta voucheren en annen gang.

Del denne siden