Se trådtittel... Har noen fått dette til tidligere? Jeg har fått en forholdsvis stor voucher fra SAS pga EU261, og kunne godt tenkt meg å bruke den for å betale skatter/avgifter på en SK bonusreise til høsten. Nettsiden ser ikke ut til å spille på lag her, men forhåpentligvis finnes det en måte å få det til slik at jeg kan unngå å bli enda mer kreditor til SAS?
Vekker liv i denne igjen - denne gang er formålet å booke en "vanlig billett for poeng" (aka "beste tilgjengelighet", dvs poeng+penger mulighet, men fullbetalt med poeng), og betale skattene med voucher. Har ringt inn 3 ganger nå, og fått svar 3 ganger at poeng+penger billetter ikke kan bookes over telefon, og at det kun kan gjøres på nettsiden. Men nettsiden aksepterer jo ikke voucher som betalingsmulighet så fort poengbruk kommer i bildet. Noen som har fått det til tidligere, og kan dele tips?
Det der får du neppe til, ettersom poeng og penger krever at man bruker classic, og meg bekjent har ikke classic støtte for å legge til voucher ved betaling. Du får ta voucheren en annen gang.