Klarte ikke å finne tråden fra da ruten ble annonsert, så mods må gjerne merge denne tråden med tidligere tråder. Uanz: http://www.sas.no/miami?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=NOSMFB_mia_w46 Billettsalget er i gang, ruten startes opp 28. september 2016. For oss som ikke bor i områder som betyr at man slipper connection på OSL eller CPH synes jeg prisen i eco var begredelig. Både KL/DL og BA har hatt kampanjer på hhv. 2999,- og 3299,- fra BGO til MIA, mens BA p.t. ligger godt over 1000 kroner lavere enn SK på oppstartstidspunktet. Antar at det kommer kampanjer etterhvert. Men men, liker du saunatemperaturer i eco-klasse er det bare å booke GO pronto
Tirsdag, onsdag, fredag og søndag : OSL-MIA SK955 09:40 - 13:50 Mandag, tirsdag, torsdag og lørdag : MIA-OSL SK956 15:50 - 07:05+1 Flys med Airbus A330-300
Mandag, torsdag og lørdag: CPH-MIA SK953 09:35 - 13:50 Onsdag, fredag og søndag: MIA-CPH SK954 15:50 - 07:10+1
Det gjør det helt sikkert. Man laster alltid opp med 'standardpriser' og så kommer spesial- og kampanjepriser etterhvert. Det er mange systemer som skal oppdateres og det er jo bare en måned med flighter som kan selges så tidlig ..
Ja fint at de åpner salget, da sitter nok noen å pønsker ut noen lanseringskampanjer etc etterhvert. Det som jeg er mest interessert i er når det åpnes for bonusbilletter. Så får man håpe de gjør samme feilen som med BOS ruten da de slapp masse business award plasser i starten.
Bra. Det blir juleferiebooking for 2016 snart billettene er ute. Fint sted for en CT også hvis de legger ut litt bonusreiser i C. Bra pris for høstferien synes jeg....5000-6000 t/r er ikke så værst da.