Billigste kampanjer Biz/First

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av flexitravel, 03. juli 2018.

1. flexitravel

flexitravel Medlem

Likes mottatt:
    197
    Bonuspoeng:
    43
    Lurer litt på hva dere som har litt mer erfaring enn meg anser som gode deals i biz/first rundt i verden? Har hovedsaklig reist billigst mulig de siste 10-15 årene, men er mer og mer keen på mer komfort når jeg reiser så har booket min første first class billett nå i høst.

Av det jeg har sett til nå som har vært mest attraktivt er Lufthansa/Swiss sin companion kampanje i Biz/F med priser ned i 12k for biz til Bangkok og 20k i first. Har også sett kampanjer på 8-10k i biz med TP til USA, men aldri funnet disse billettene.

Sas har jeg for det meste sett kjører kampanjer i Go, men hva har dere booket av kampanjer i plus/biz hos dem?

2. MilageRune

MilageRune Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    3,781
    Bonuspoeng:
    93
    Et tips kan være å finne andre tråder for å poste slike spørsmål.

En del av oss har e-postvarsel på denne spesifikke tråden, og de fleste ønsker nok å motta varsel om gode muligheter, ikke varsel om gode spørsmål. :)

vegardg liker dette
  3. Xflipper

Xflipper Veteran

Likes mottatt:
    3,161
    Bonuspoeng:
    113
    Blir helt rørt nå som plutselig Epost varsel fungerer igjen :D for en følelse.
    Men som @MilageRune skriver er dette en del av forumet for tilbud slik at vi får de med oss ASAP, og ikke spørsmål.

SAS har sjeldent tilbud i biz, men det hender. da er ofte prisen helt OK.
    pluss har de vel pleid og ha noen ganger i året og da til rundt 6K til feks HKG osv.

De gode tilbudene i biz er fra Qatar og SQ(og sikkert flere). de pleier og komme 2-4 ganger i året. det er bare følge med på Insideflyer daglig så går du aldri glipp av de gode tilbudene ;)

Swaggertarian and flexitravel like this.
  4. flexitravel

flexitravel Medlem

Likes mottatt:
    197
    Bonuspoeng:
    43
    Skjønner, var ikke meningen å poste det i "feil" forum. Var ikke klar over at det var et forum hvor mange har e-postvarsel for å få med ulike tilbud. Det var forresten et godt tips så setter opp et epost varsel jeg og :)

Ursa, Xflipper and Flight Cancelled like this.

Del denne siden