Ble en rimelig kjos bok på undertegnede også i dag. SIkkert uansett artig for oss flyfan. Som reiseglad fikk jeg også med meg India av Joar Hoel Larsen og Verdens land av Gunnar Kagge til 150 spenn stykke. Kanskje et tips til reise litr til andre reiseglade på dette forum som ønsker et godt kjøp . Salget varer til 18 mars
Ps, Vi burde kanskje hatt en egen tråd for gode reiseskildringsbøker på dette forum. En kan finne mye på nett og ikke minst dette forum om verdens reisemål. For meg er det topp å ha en god bok om et land en skal besøke når en har en lang flight foran seg. Reisebøkene til Torbjørn Færøvik spesielt om Asia er glimrende og kan sterkt anbefales til andre på dette forum. Få nordmenn som kan mer om Asia enn denne veteranen av en reiseskildrer. Besøker selv ofte en lokal bokhandel på reiser. Gir meg ofte mye mer enn å shoppe bøker på flyplass.
Kom gjerne med tips til andre gode reisebøker. Da ser jeg litt bort fra lonely planet bøkene mv som er bra, men som jeg føler mer består av alt for mange korte beskrivelser og litt stressende å lese som en bok. I praksis mer en oppslagsbok for de fleste.
Last edited: 11. mars 2017