God mandags morgen fra SK2301. Rask tur til vestkysten før vi senere i dag skal til SVG via OSL igjen. Mye folk på security på OSL i dag, og relativt fult I loungen frem til kl. 08.20. Ønsker alle en fin fin mandag! Her håper jeg ikke den blir blå...
God formiddag fra kontoret! Prøver å komme meg gjennom eposter og Teams-meldinger, og alt annet som har hopet seg opp mens jeg har vært borte. Fem arbeidsdager denne uken, det er i meste laget. Neste uke har også fem arbeidsdager, men en flytur i enden. Så da har jeg noe å se frem til. Ha en fin en!
God føremiddag frå eit godt og varmt heimekontor i Sunnfjord. Bestlandet badar i vestlandsveir om dagen, og livet er lett. Verre er det at det ser ut til å dukke opp ein viktig deadline den veka eg etter planen skal vere i LAX. Inkje bra...
Ja, litt småblå. Men både Japan og US roadtrip under planlegging: Sfo - Redwood - Portland - Yellowstone - Montana - Denver - Colorado Springs - Santa Fe - Albuquerque - Flagstaff - San Diego - LA. Kan blir den beste ruta ever! Hørt gode ting om streetfoodscenen i Portland, derav så langt nord, noen som vært?
God mandag! Nettopp ankommet Mexico, OSL-JFK med SAS og gjennomgående billett med Aeromexico JFK-MEX Bagasjen min bestemte seg for å forfølge den amerikanske drømmen i stedet for å bli med videre. Jeg håper Trump deporterer den snart. Mistenker at det er "min feil" som brukte SAS sin tag hele veien i stedet for å printe ut ny på JFK. SAS og Aeromexico sine systemer snakker foreløpig veldig dårlig sammen
Det blir en bra road trip @Nordlys @JonathanI Mexico har shopping muligheter : her kan en få seg ny feriegardobe. Får vi et lite bilde brev fra aero Mexico? Hvordan var den opplevelsen ? God mandag alle sammen så langt due fri…..
Morn fra vestlandsk sommer! Dvs 19 grader, sol og selvfølgelig litt vind. Turnusfri og benytter dagen til å fylle en henger med skrot. Det skal bli bra, men ryggen kommer muligens ikke til å være enig imorgen Ha en nydelig dag!
Forandring fryder..... .... Men blir fort CX lounge etterpå for litt freshly made dim sum 9g et par glass champers. God resten-av-flydagen, alle!
... Endte som forventet. Gjentagende synder EDIT: Stresser ikke akkurat ut fra loungen når jeg så denne luringen fra vinduet rett utenfor. Ingen vits med den prio boardingen jeg har, da...
DET tør jeg ikke ta sjansen på, så da må jeg manne meg opp & prøve på mitt første reisebrev.. Turen byner 23. juli, så det er early days.
Ja, reisebrev er kjekt. Stillehavskysten av Sambandsstatane er ikkje so veldig godt dekka her inne, so berre skriv i veg!
Ser ikke ut som jeg kan starte en ny tråd? Hvordan gjør jeg det, evt hvordan ber jeg om hjelp? Eller kanskje en av dere kan starte en tråd med navnet "Go West - et reisebrev"?
Om du skal til Portland så kan eg anbefale vindistriktet Willamette Valley rett utanfor. Og Voodoo Doughnut har gode donuts i byn.