Hei igjen folkens, beklager at jeg henger litt bak på med bilder og oppdatering men det var en lang tur til Punta Cana, ca 30timer tok det. Vi har ankommet Live Aqua Beach resort All Inclusive og her er det utrolig deilig og varmt. Vi ble mottatt med varme kluter og drinker ved ankomst, deretter kjørt med golfbil til vår suite. Jeg kommer med mer bilder etterhvert. Som nevnt tidligere i reisebrevet klarte jeg å booke oss dagen før om fra Max9 fly til den vanlige 737 modelen, MEN! Allikevel klarte vi ikke å unngå den. Til min store forskrekkelse kom vi ved gaten i Panama og der stod den Max9 skulle fly oss til Punta Cana. Jeg spurte om å fly 20min senere med en eldre 737-700 modell men det var ikke mulig pga bagasjen. Duden ved innsjekk smilte bare og sa: dont worry our pilots has many hours inn flightsimulator with the Max you will be fine. Jeg bare ohh okey, satser på det tenkte jeg og da var det boarding tid. Første rad ble valgt med seter som kunne legges helt ned. Uansett vi kom oss over Karibian sea. Kommer med mer etterhvert.
Flæt og flæt.... Copa Airlines’ Dreams Business Class – Flatbed Seats on a 737 MAX 9 – AirlineGeeks.com Bedre en domestic first setene ser det ut til.
Ja definitivt. Vi hadde de gamle setene på vei ned fra Washington DC til Panama. De kunne også legges ned og det var god plass, men ikke i nærheten som på max flyene.
Service om bord på Copa og selve loungen er ræva for å si det mildt, selv SAS duger bedre. Åsså er det shit kaldt inne i loungen i Panama det samme gjelder på flyene.
Jeg ser jeg har ingenting jeg må den neste måneden. Ble jo veldig gira til å finne F ruter og dra hvor som helst nå.