Blitt nybegynner igjen...

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Bettan, 04. juli 2022.

1. Bettan

Bettan Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    512
    Bonuspoeng:
    93
    Hei gjengen,

Med en liten pandemi og småbarn hjemme er det lenge siden vi har vurdert noe særlig CT-reiser, men nå er tiden moden igjen.

Jeg har prøvd å lese meg litt opp, men sliter med å finne et godt svar på et ganske enkelt spørsmål (kan være alderen): Hvilke nettsider bruker dere for å finne pålitelig tilgjengelighet i C og F?

Før brukte jeg united.com for å finne en sannsynlig routing, og EF for å bekrefte den, men jeg har skjønt at United ikke er til å stole på lenger?

Dette er altså utenom det man finner tilgjengelig for online booking hos SAS, jeg antar man finner en del routinger i C som er bookbare men som ikke dukker opp der?

Håper jeg kan tilgis for banalt spørsmål:)

2. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,634
    Bonuspoeng:
    293
    Eneste stedet som gir pålitelig info er SAS sitt eurobonus-søk.

Jeg bruker fortsatt Expertflyer og United, men dobbeltsjekker da etterpå ting med SAS sitt søk før jeg eventuelt hiver meg på telefonen.

Når det gjelder F så er det værre, da må du høre med SAS.
    Er vel ellers spesielt Lufthansa som viser mye tilgjengelighet på EF og United som ikke er tilgjengelig med SAS.

Det meste annet er i de fleste tilfeller ok, men selvfølgelig ikke alltid :confused:

Bettan liker dette
  3. Bettan

Bettan Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    512
    Bonuspoeng:
    93
    Mange takk for svar! :) Så det er fortsatt sånn at om EF viser tilgjengelighet så er det god sannsynlighet for at det lar seg booke, med mindre det er LH?

Er det flights som er listet under Business (lowest) på United som er sannsynlig å kunne booke? Før het det saver award, men det ser jeg ikke lenger.

4. ccurrahee

ccurrahee Ikke helt statusløs da……

Likes mottatt:
    38,249
    Bonuspoeng:
    293
    Du kan i teorien booke de billettene som er synlige på uniteds søk som X I eller O? for F ikke de med JN feks i biz som er for Uniteds egne kunder.

5. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    23,148
    Bonuspoeng:
    293
    Mitt inntrykk er at United stemmer for O også. Singapore slipper vel ikke premiumbilletter til noen om dagen, i hvert fall ikke langdistanse.

Del denne siden