Bare å gnu deg inn! Kommer direkte fra kantina i Køben, så jeg merker sikkert ikke at du sitter der engang ;-)
Flemming skal jeg ikke prate for, men Larata er jo EBP så han er jo vant til å ha noen i midtsetet i Plus.. Føler seg nok mest hjemme da..
Det tenkte jeg ikke på! God nok grunn for meg i alle fall så da spørs det om jeg ikke må flytte meg en rekke frem og i midten mellom de herrene Jeg kommer forøvrig fra "kantina" på Vigra og kantina på Gardermoen, så dette kan nok bli riktig så trivelig!
Knapt med fridager her, så jeg tar førsteflyet TRD-OSL-ARN og deretter "hjemmekontor" fra kantina på Arlanda fra klokka 9 og utover. Kan bli en tøff dag
Kan jo se ut til at det blir bedre plass og ledige midtseter bak i bussen! 2300 kr t/r fra KRS. Hmmmmmm
Vi taler med dem. Der vil nok blive fotomuligheder ved flyet efter landing.... Men ellers forventer jeg ikke det store...
Er det sikkert at dette blir siste flight med 717 for Blue1 nå? Må snart begynne å tenke på posisjonering, og da bestiller jeg gjerne billett av billigste og ikke-kansellerbare sort. Litt kjipt om det blir noen endringer etter disse er bestilt.
Ingenting er sikkert før siste flight er flydd.... Det kan komme brekkasje, kanselleringer og endringer så noen garanti har man ikke. Her er det bare å ta sjansen. Kjøp billett og pælm den om ting går åt skogen.