Bonus Avios. Kan jeg ha returen 31jan og lande 1feb.

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Fredrik81, 01. jan 2016.

  1. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Bonus Avios. Regner med at jeg må ta en telefon angående dette på mandag.
    Dette står i kampanjen:
    "So don’t forget to register, book and travel by 31 January 2016 to receive your bonus Avios"
    Reis innen 31jan står det, kan også bety at reisen bare må ha startet innen 31jan.
    Har lest alt om tilbudet uten at jeg ser meg sikker på at jeg f.eks kan fly ut 29jan fra SVG og ta av fra 31jan på kvelden far JFK, og lander i LHR morgenen 1feb, så videre til SVG.
    http://www.britishairways.com/en-no...ios?source=H04X&hpsource=H04CXCollectupto1250
     
  2. sexten

    sexten Senior Medlem

    Innlegg:
    581
    Likes mottatt:
    733
    Bonuspoeng:
    93
    Dette kan nok ingen av oss her inne svare 100% på, forutan BA sjølve :) Så det er nok dei du må ta kontakt med, personleg så vil eg tru dette vil være ein godkjent flight.

    Sjølv så har eg ein flight frå ORD til LHR den 1. Februar, skal vel mykje til å få den godkjent ;)
     
    Fredrik81 liker dette
  3. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Har BA noen chat funksjon eller et det 800 nr på den norske siden som gjelder.
     
  4. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,661
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    Kun tlf det jeg vet. Svært irriterende. Når det er sagt, jeg vil tro at når reisen begynner innenfor fristen så er det ok. Likevel, hvis du evt kan gjøre noe med det om det viser seg at du må, så bør du sjekke med BA.
     
  5. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Takk for svar, reisen er ikke booket, men om de gir meg grønt lys så bestiller jeg. Hadde vært kjekt med et skiftlig svar så jeg hadde mitt på det rene om de gjør seg vanskelig.
     
  6. MIkrovegas

    MIkrovegas Medlem

    Innlegg:
    103
    Likes mottatt:
    190
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg har tatt denne 2 ganger hittil, de gir poengene etter hver tur (2X12500) Etter turen over så fikk jeg 12500 poeng og nye 12500 etter tilbaketuren.. Så dette ville jeg sjekket..
     
  7. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Nice så da får jeg minst for en av veiene.
    Får dette som svar når jeg skal registrer meg :(
    "Your registration has been unsuccessful, unfortunately you are not eligible for this offer."
    Får ringe på mandag for å høre hvorfor. Blir uansett ikke tur i januar om jeg ikke får ekstra avios.
    Da kan jeg heller reise i mai.
     
    Last edited: 02. jan 2016
  8. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Måtte du kjøpe flyreisen før du registrerte deg. " Får bare følgende melding "Your registration has been unsuccessful, unfortunately you are not eligible for this offer."
     
  9. MIkrovegas

    MIkrovegas Medlem

    Innlegg:
    103
    Likes mottatt:
    190
    Bonuspoeng:
    43
    Nei, registrerte meg først..
     

Del denne siden