Vi har produceret mange bag tags, så der kommer en løsning på det. Lige nu er der nogle ting vi må fixe først. Men jeg lover vi kommer tilbage til det, så de kan bestilles.
Vel Vel, nå er det baggasjetag som henger der, og ikke kort. Og det som er fint med baggasjetag'n som du sikter til som er SAS regner jeg med, er man kan skrive navn, tlf osv bakpå. Sikkert sett mange ganger selv.. Veldig greit å ha om kofferten blir borte sies det.. Og hvis dette er første du ser noen har det på en koffert... Ja da vet jeg ikke.. Så seriøst, har det du kaller bonuskort på kofferten som jeg kaller baggasjetag på kofferten. Og det med den største glede.
Vi begynder at kigge på det når julekalenderen er overstået. Mer en rigeligt at se til på InsideFlyer kontoret lige p.t.
Jeg har hatt slik tar på koffert og ryggsekk siden FTU, men er ikke videre imponert over anerkjennelsesfaktoren
Merk, disse bør nok ikke henges på innsjekket bagasje... Noen har tatt av min tag på tur VIE-CPH-KRS... Så fargen lurer nok ikke alle.. Men den var festet med nøkkelring så de må ha jobbet litt med å ta den av
Hahaha. Dette er morsomt! Jeg fryktet en gang at hele bagen skulle fjernes når håndbagasjen min ble lagt noen rader bak meg.