@Cecilie: Det gikk noen rykter om at man skulle få beholde den Hästens-puta til odel og eie etter flyvning. Stemmer dette?
Jepp! Vi er 10-15 min forsinket grunnet at ikke all cargo er lastet. Boarding er uansett complete og C er helt full. Herr Henriot har vært innom her. Han smaker like godt fortsatt!
Følg flyet live her: http://fr24.com/SAS909/58c503b (Ser Flightradar24 har fått med seg at de har ny kabin)
Setet ser bare helt utrolig lekkert ut! Som jeg har sagt tidligere - jeg gidder ikke connecte i Plus for å fly dette produktet, men om jeg kan fly det direkte er det et kongealternativ. Med mindre jeg må betale LH F pris da, da velger jeg heller LH F. Sorry Roald.
Det nye amenity kitet så skuffende ut. For meg ser det kun ut til at glidelåsen har fått en upgrade...
Har funket bra til nå! Dvs. de siste 5 minuttene En veldig bra feature med dette setet er definitivt at man kan ha spisebordet ute, samt bruke bordet ved siden av til f.eks pc!
Det kommer flere bilder. Må først drikke en halv flaske gin blandet med en dråpe tonicwater. Den kvinnelige svenske stewarden har helt klart en plan her. Jo fullere jeg kan bli, jo bedre blir reviewet...???