Hmm kunne også tenkt meg å være med på denne, men kan, som Snorreth, heller ikke komme før litt senere (tøffe tider I bransjen nå så man må helst ikke ta ut for mye fritid ) PS! jeg må også reise "langt"; helt fra Haugesund, og fordi jeg ikke gidder å kjøre til SVG, så må det vel bli via OSL da?
"Snublet" akkurat over denne og jeg må si dette høres spennende ut. Men er dette noe for glade "amatører" som meg også? Jeg har reist mye siden -98, men det er først den siste tiden jeg VIRKELIG har fått øynene opp for alle mulighetene i denne fascinerende verdenen. Bare siden jeg ble medlem her så har jeg fått matchet til AB Topbonus Gold, Club Carlson Gold og det ser også ut som at det muligens ordner seg med Etihad Guest Gold. Og ikke minst fikk jeg jo bestilt billetter til meg og madamen på det råe tilbudet i Business til Jakarta (som jeg aldri hadde hørt om hadde jeg ikke vært medlem her på bonusfeber). Og det er i alle fall ingen tvil om at her er det MYE å lære enda og selv om jeg nok er mer reisenerd enn flynerd, så er jeg jo også over gjennomsnittet interessert i teknikk, fly, logistikk, transport og alt annet som hører med. Og siden jeg er hjemme fra Olja også når dette skjer så burde jeg kanskje bare melde meg på...? Tilgivelse fra madamen vil jeg uansett få når jeg tar henne med på overraskelsestur i Business til Jakarta i jula
Velkommen skal du være, første ølen er på meg . Det er ett spennende program på tapetet, inkludert "julebord" på lørdagskvelden. Kun 9 billetter igjen.
he-he, høres veldig bra ut. Jeg kan godt ta andre runde. Jeg regner med at det betyr at du/dere også har meldt dere på middagen på lørdagskvelden ja? Den som er nevnt i påmeldingen til 39,99 USD?
Da har jeg meldt på meg selv og en kamerat. Han bor i Houston og er altfor opptatt på jobb for tiden, men dette er virkelig noe han gjerne vil få med seg. Og i verste fall viss han ikke kommer så ser jeg at billetten kan overføres til en annen for ett gebyr. Så da må du gjerne skrive meg og Håkon på listen over deltakere. Og ja, vi vil gjerne være med på KLM besøk også. Så da får jeg bare utnytte mitt nye Club Carlson Gold medlemskap og bestille ett rom eller to med 4-for-2 tilbudet (satser på ankomst torsdag og retur mandag).
Og da er to rom bestilt med 4-for-2 tilbudet og i tillegg så har jo SAS kampanje nå så jeg fikk meg jaggu en tur/retur AES - OSL - AMS i Plus for drøye 2000,- Blir en fin slump poeng også.
Folkens, da er det 7 billetter igjen, men våre venner hos http://ikvliegveel.com/ som er medarrangør har kun en billett igjen, så dersom du ønsker å bli med, vennligst hiv deg på lista før utgangen av førstkommende mandag, da slipper jeg resten av billettene til nederlenderne
Bra at det går så greit med salget av disse billettene. Selv er jeg på vei til Asia den helgen. Dessuten så kan jeg jo alt om det derre bonus opplegget!
Da har kameraten min fått go fra sjefen for å returnere til Europa en uke tidligere enn planlagt så da tyder alt på at han stiller denne helga. Det er mulig at han først kommer seg til Schipol på formiddagen fredagen og ikke rekker begynnelsen på besøket hos KLM, men ser det er flere som først ankommer utpå dagen så da kan han vel bare linke opp med oss når han ankommer?
Skulle til å bestille selv nå, men ser nå at det kun er den som ikke er advanced og som litt mindre spennende som har ledige billetter igjen... Får bli en annen gang.
Dersom du vurderer å ta turen, kan jeg skvise deg inn uten problemer. Send meg en epost [email protected]
Bl.a jeg kommer sent. Lander med BA434 kl 13:15. Øynene vil være små trange glipper og nervene på bristepunktet.