Får vi noen bekreftelse eller er det bare å møte opp med et smil for oss som meldte oss på før det ble fullt? Sees i morgen!
Gleder meg. Perfekt for en student det her med gratis tapas. Men også hovesakelig fordi arrangementet er interessant.
Pga sykdom i familie må jeg dessverre melde avbud på dette :/ Så om noen har mulighet så kan sikkert plassen min overtaes..
Singapore Airlines sin utsendte med en het kandidat til "quote of the day". Mantraet fra ledelsen er: "Save only so the customers won't know it." Ganske omvendt tankegang enn f. eks. et stort skandinavisk flyselskap...
Spørsmål til Terje Grue i Emirates: Hvordan tror du det vil gå med Norwegian til Dubai? "Det ønsker jeg ikke å ha noen mening om, men jeg kan love at du ikke må mellomlande på returen..."
Tusind tak til alle der mødte op til en fantastisk hyggelig aften. Dejligt at se den store interesse for arrangementet. Ikke mindst stor tak til Singapore Airlines og Emirates for deres deltagelse.
Får vi et lite referat fra dette treffet? Ser jo at det har vært noen talere tilstede. Hvem var dette og hva snakket de om? Noen store news? Litt info er det sikkert flere her som er interesserte i!
Det var Tommy og Randy fra Bonusfeber som åpnet "showet" og så var det Terje Grue fra Emirates og Henrik Hanevold fra Singapore som holdt hvert sitt innlegg - så var det en veldig bra Q&A-runde etterpå. Så ble det mingling med pizza og drikke...og da går jo praten fritt... Ga mersmak - så vi møtes nok igjen