Bonushjelp: Cape Town i C i november

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Fiskefjes, 05. jan 2018.

  1. Fiskefjes

    Fiskefjes Nytt Medlem

    Innlegg:
    27
    Likes mottatt:
    30
    Bonuspoeng:
    13
    Hei.

    Har opparbeidet min første CT og tenker på å svi den av på en tur til Cape Town i november. Forsøkt å leke meg litt på United sin hjemmeside for å finne billetter i C, men foreløpig kun funnet eco.

    Noen tips? Slippes seter nærmere avgangsdato eller er det lurt å forsøke å låse inn noe nå så tidlig som mulig?

    Takker for alle innspill :)
     
  2. animals

    animals Senior Medlem

    Innlegg:
    567
    Likes mottatt:
    995
    Bonuspoeng:
    93
    Har du forsøkt å søke leg for leg? Hvor mange pax og hvilke datoer? Hvis economy er uaktuelt, så er det ikke noe vits å booke, men søkte bare for moro skyld fra Frankfurt til Cape Town og fant Biz fra Frankfurt til Addis, economy fra Addis til Johannesburg og Biz fra Johannesburg til Cape town en tilfeldig dag i november. Oslo - Frankfurt er jo ikke noe problem. Finner du en tur (ned eller hjem som er bra) så er det jo bare å booke og vente til du finner en Biz tur den andre veien og ombooke (koster 150 kr per pers)
     
  3. Fiskefjes

    Fiskefjes Nytt Medlem

    Innlegg:
    27
    Likes mottatt:
    30
    Bonuspoeng:
    13
    Takk for tipset, har ingen problemer med å starte fra Frankfurt feks :)
     
  4. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Du trenger ikke starte fra Frankfurt. Men det er, som @animals nevner, ofte lurt å søke leg for leg og da starte med de lengste først, som f.eks. FRA - JHB. Så finner du ledige tilknytningsfly som passer og så ringer du CT-telefonen. Så finner de forhåpentligvis det samme som deg.
     
  5. animals

    animals Senior Medlem

    Innlegg:
    567
    Likes mottatt:
    995
    Bonuspoeng:
    93
    Nei, men det bør ikke være noe problem å finne fra OSLO - Frankfurt (award)

    Ser ut som Lufthansa flyr direkte fra Frankfurt og Munchen til Cape Town, Austrian direkte fra Wien, Turkish direkte fra Istanbul og Ethiopian direkte fra Addis. Hvor enkelt det er å finne award billetter på disse strekkene vet jeg ikke, men det bør nok være gode muligheter for å finne noe i en bra rute. Bare å følge med.
     
    DanH liker dette
  6. pineapple_juice

    pineapple_juice Aktivt Medlem

    Innlegg:
    368
    Likes mottatt:
    588
    Bonuspoeng:
    93
    Med Turkish er det så og si umulig å finne award space i C til Sør-Afrika (JNB, CPT og DUR).
    Ethiopian har som regel hatt bøttevis av tilgjengelighet, med den siste måneden har jeg ikke funnet noe som helst, verken på Expertflyer eller United.
     
    animals liker dette

Del denne siden