Bonuspoeng ved gruppebestilling

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Rapolo, 27. juni 2015.

  1. Rapolo

    Rapolo Senior Medlem

    Innlegg:
    679
    Likes mottatt:
    2,350
    Bonuspoeng:
    93
    Hvordan blir det med bonuspoeng om jeg booker flere hotellrom samtidig (guttetur)? Vil jeg få poeng og kvalifiserende netter for alle, eller er det slik som hos flyselskapene at jeg kun får for det rommet jeg bor på?
     
  2. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Hm, godt spørsmål. Jeg vil tro at dette varierer noe fra kjede til kjede. Men viss du bestiller og betaler for alle rommene (og da får penger tilbake fra dine kamerater i ettertid), så vil jeg tro at f.eks. Club Carlson (Radisson etc.) vil gi deg poeng for alt forbruk som rom, mat, drikke etc. Det er sikkert flere her inne som har prøvd dette allerede og jeg har selv bestilt to rom på Radisson Blu på onsdag, så da burde jeg få det bekreftet eller avkreftet.
     
  3. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Bestilt og betalt for 5 rom hos CC. Fikk selvfølgelig for all mat og drikke på mitt rom og poeng for tre rom totalt.
     
  4. chrisbu

    chrisbu Senior Medlem

    Innlegg:
    877
    Likes mottatt:
    755
    Bonuspoeng:
    93
    Bestiller du gjennom hotels.com så får du alle rommene og nettene på deg selv, det betyr at hvis du har 3 rom i 3 netter vil du få 9 netter på rewards programmet deres som gir en gratis overnatting etter 10 netter.
    kan også bestilles gjennom kickback så får du 7% tilbake :)
     
  5. Brunello

    Brunello A heart's a heavy burden

    Innlegg:
    733
    Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    CC gir for inntil tre rom ved online-bestilling, men du kan spørre om å bli kreditert for ytterligere bestilte rom ved innsjekking. Hilton har, såvidt jeg erfarer, intet ønske om å belønne sine gode kunder noe særlig, ihvertfall har jeg ikke fått godskrevet mer enn ett rom ved bestilling av fler. Hvilket er himla irriterende fordi man vitterlig legger igjen disse dollarene hos virksomheten.
     

Del denne siden