vi har en sommerferie uten planer og jeg sjekket award fares i går for å finne en på sparket ferie. Ser mange First reiser med Lufthansa fra FRA de neste 5-6 dagene men kun til Kina etter dette. Er det fortsatt mulig det kan legges ut noen first eller business billetter for utreise 9-14 dager fra i dag ila uken til andre destinasjoner? Eller ville de ligget der nå?
Nei, jeg tror svaret må modifiseres til "tidligst 14 dager før". Selv har jeg booket billetter som er lagt ut 5 dager før (FRA-SIN) og det var i fjor sommer på denne tiden. Det er bare å følge med om noe dukker opp. Varsel på Expertflyer på aktuelle flyvninger er ikke så dumt
Nei. Eg meinar å ha sett her inne at dei har dukka opp også nærare avgang. Har aldri planlagt F-tur sjølv, so eg har ikkje so mykje erfaring med det. Eit kjapt søk på Awardfares (utreise FRA, blank destinasjon i F) syner at ein kan komme seg til DTW (3 ledige) og BOS (4) tysdag. DTW (7!) og BOS (2) onsdag.
Takk, Bangkok er ikke aktuelt i sommer. Vi håpte mer på noe vest mot USA. Miami hadde vært drømmen nå
Enig. Miami kan du glemme midt i den europeiske og amerikanske fellesferien med mindre du bestiller 330 dager før
Venter på bonusreise til Asia neste høst, men Sas har ikke åpnet for utreise etter medio sept og retur slutten av samme måned. Blokker de hele oktober grunnet høstferie?
Prøver meg på denne tråden... jeg finner en haug med SAS(!) bonusreiser, men det er ingen tilgjengelige til Asia og har ikke vært på lenge. Noe som jeg ikke fått med meg?
Det er kamp om få og dyre billetter til Kina slik regelverket er nå. Det er nok derfor SAS ikke slipper bonusbilletter til Kina.