Bonustur til Sao Tome

Tråd i 'Reisebrev' startet av Lnbre, 04. nov 2022.

  1. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,897
    Likes mottatt:
    5,787
    Bonuspoeng:
    183
    Eg fekk også nyleg 600 EUR x2 for vår forsinka heimreise frå TMS nokre månadar seinare - so det er vel neste nokon ein kan ta med i budsjettet når ein planlegger ein tur til dette trivelege landet. Vår forsinkelse var rett nok berre litt over 4 timar på strekket frå LIS på grunn av tekniske problem.
     
    Teknolai, Eddie47 and Lnbre like this.
  2. furlong

    furlong Senior Medlem

    Innlegg:
    891
    Likes mottatt:
    730
    Bonuspoeng:
    93
    Henter opp denne igjen for å få litt tips om hvor mye kontanter vi bør ta med oss til Sao Tome? Vi skal på en 8 dagers tur. 2 netter i Sao Tome by, og 6 netter helt sør på øya.
    Hotellet er betalt via Hotels.com, og middag/lunsj koster 15 eur, frokost 7 eur. Vi tenker kanskje å få med oss ett par utflukter mens vi er der. (Ekvator, fjellet, fiske & snorkletur). Drikker øl og vin.

    Vi skal bo her: N GUEMBÚ NATURE RESORT (Porto Alegre, São Tomé og Príncipe) - Vertshus - anmeldelser og prissammenligning - Tripadvisor

    Noen som har vært her nede, og har en formening om hva vi bør legge oss på av kontanter pr person?
     
  3. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,897
    Likes mottatt:
    5,787
    Bonuspoeng:
    183
    Eg hadde planar om å ta ut ein del EUR på flyplassen i LIS, men der var begrensing på 200 EUR per uttak. Antek at du kunne ta ut fleire gongar, med medfølgande gebyr.

    Hotella vi budde på to betaling via ei nettside som gjekk til ein fransk bank (sovidt eg hugsa). Det er også mogleg å ta ut lokale pengar i byen, men dei tek (tok i alle fall for knappe to år sia) berre VISA.
    Meiner at vi hadde med rundt 500 EUR og det holdt nesten for ei veke på to personar. Vi fekk betalt resten med kort. Den siste guida turen betalte vi med USD, som var uproblematisk. Eg hadde også med rundt 1000 USD, men brukte som sagt av denne reserven berre ein gong.
    Skal seiast at måltida var inkludert på hotellet på PCP, og dei utfluktene vi hadde der vart betalt med kort.

    EDIT:
    Vi hadde forresten utflukt til ekvator frå Sao Tome by, meiner då at båten gjekk ut frå det hotellet dokke har booka nede i sør. Det virka heilt kurant. Nokre engelskmenn vi budde på same hotell som på PCP budde på det hotellet og verka fornøgde.
     
    Last edited: 09. sept 2024
    Spielhaug liker dette
  4. Lnbre

    Lnbre Senior Medlem

    Innlegg:
    536
    Likes mottatt:
    4,884
    Bonuspoeng:
    93
    Husker ikke hvor mye vi hadde med, men det var egentlig for lite, siden vi antok å kunne betale med kort, i alle fall Visa, flere steder.
    Men kortterminaler og de få minibankene som finnes er svært ustabile. Derfor er det viktig i alle fall å ha kontanter i bakhånd. Samtidig er prisnivået i landet så pass lavt at du klarer deg fint med ganske lite penger. Middag med drikke ca 15 euro pr pers.
     
    furlong liker dette

Del denne siden