Hei, Er det noen som har erfaring med å finne 4 award tickets på samme flight i F i østlig retning (endelig destinasjon er Tokyo), eventuelt på tilbaketuren? Vi har i utgangspunktet sett oss nødt til å fly separate flights for å få dette til, men tenkte likevel å sjekke om noen kjenner til flights hvor det kan dukke opp 4 stk. Ideelt sett flyr vi LH, men der har jeg vel ikke voldsomme ambisjoner om at det noensinne vil bli 4 stk ledig 14 dager ut, så ser vel mest på Asiana eller Thai siden jeg mistenker det kan være lettest der. Er det for eksempel slik at om man booker 2 hos en av disse, så kan det ofte åpnes opp 2 til?
Tror det var en som rapporterte om hele 6 Lufthansa F billetter funnet på United.com for et par uker siden. Men jeg vil tro det var et ekstremt sjeldent tilfelle.
Ikke veldig lett, men det hender. Jekker du ned til C bør det være gode muligheter. Har forekommet flere ganger at man finner F billetter til Asia, men da er det oftest Asiana og Air China som dukker opp. Fire F med LH til Tokyo på samme fly tviler jeg på.
Regnet med det var tilfelle ja. Vi belager oss nok på separate flyvninger, så får vi heller booke om dersom det dukker opp noe. Takk for hjelpen!
Jeg har søkt på 4 til TYO siden vinteren, endte opp C på 4 til KIX i august... det var ikke bare, bare det heller... men er fornøyd med det.
Må heldigvis ikke det Var mer for hyggens skyld at vi ønsker å reise sammen, men slik det ser ut nå booker vi muligens hver sin dag for å maksimere muligheten for å fly LH F hele gjengen, så får vi se hva som dukker opp 14 dager før. Kan jo være vi skrur sammen noen interessante routinger for så å i det minste ha noen hyggelige timer sammen på F-terminalen i FRA