Litt kryptisk overskrift, men spørsmålet mitt er om at jeg kan bruke mitt SAS MC-kort til å booke en SAS+ billett for noen andre. Grunnen til jeg vil det er at jeg kan da bruke bonuspoeng for å gi denne personen en +billett, siden jeg betaler like mange poeng for + som go, siden jeg har nivå tre på dette MC-kortet. Eller er det kun eier av kortet som kan benytte seg av tilbudet? Jeg forsøkte å sette opp dette i går, virker som det går an å booke hvem som helst, så lenge du drar poengene fra din egen konto. Han kunne betale meg 1000 trumfpoeng for å gjøre dette, så det er derfor jeg er litt interessert i å finne ut av det Noen som har testet?
Jeg bookede en tur i forgårs for kæresten. Det gik fint, så det er bare at slå dig løs med din nye business. The plus-pusher...
Sendte nettop en kompis med SAS C til Boston på mine poeng. Med MasterCard rabatten blir det bare noen få tusen kroner i 50% TrumTacoinnkjøp før jeg har dem tilbake på konto
Problemet med taco er at produktene er for billig. Gleder meg til Joker kjører tilsvarende kampanje på biff, øl og snus!
Svenskene klager jo over at alle snus boksene skal bli like så her har dem jo et bra eksempel på hvordan holde salget oppe