Booke via Supersaver eller Lufthansa ?

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Darkcho, 23. juli 2017.

  1. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,393
    Likes mottatt:
    3,328
    Bonuspoeng:
    113
    Ser på en tur til Manchester i august. Supersaver er nesten 1000kr billigere enn Lufthansa sine hjemmesider. Frem til nå har jeg alltid booket på hjemmesiden til flyselskapet, men her var differansen relativt stor for 2 flybilletter i economy. Spørsmålet er hva jeg "går glipp av" om jeg benytter Supersaver?

    Jeg har EBD og madammen har EBG. Supersaver kommer opp med en melding om at de ikke kan legge inn bonuskort for oss, med mindre vi betaler for det. Men kan det fikses i ettertid via Lufthansa sine hjemmesider eller på flyplassen? Er det noen andre perks vi eventuelt mister?
     
  2. Robert H

    Robert H Senior Medlem

    Innlegg:
    675
    Likes mottatt:
    2,109
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har flere ganger bestilt fra Expedia istedet for fra flyselskapenes hjemmesider (sparte 5000 - 6000 i fjor høst på en reise til Buenos Aires), og har aldri opplevd noen ulemper ved det, hverken når det gjelder godskriving av bonuspoeng eller fordeler på flyplassen (alltid tilgang til lounge etc.). Ta vare på boardingkort i tilfelle du trenger dokumentasjon ved eventuell etterregistrering av bonuspoeng).
     
    Darkcho liker dette

Del denne siden