Bruk av 2for1/4for2 hos Club Carlson

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Dash, 28. sept 2013.

  1. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,975
    Likes mottatt:
    8,331
    Bonuspoeng:
    183
    Perfekt beliggenhet. Er på Churchill next door nå. Oxford street et par minutter gange unna.
     
  2. Kimmam

    Kimmam Medlem

    Innlegg:
    77
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    18
    Ser at det under T&C står at gullkortet må fremvises ved innsjekking. Noen som vet om de er veldig strenge på det? Har nemlig ikke kortet.
     
  3. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Så lenge du bestiller fra din internettprofil, så ligger gullstatusen din automatisk i bestillingen, sammen med 2-for-1-koden. Jeg har aldri blitt bedt om å vise kortet.
     
    Kimmam liker dette
  4. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    ref http://forum.bonusfeber.no/threads/erfaringer-med-club-carlson.9/page-4#post-2941

    Bare jeg som er helt nepe i huet :D

    Det var ikke en 2 for 1 rate som dukket opp da jeg skrev inn kampanjekoden, men en advance purchase, non-refundable rate som dukket opp i stedet (extended weekend eller noe het den - selv om det er fra fredag til søndag :p ) på (per i dag) 720,- per natt. 1440,- for to netter er vel ikke så halvgalt det heller.
     
  5. Kimmam

    Kimmam Medlem

    Innlegg:
    77
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    18
    Logget inn da jeg bestilte, så da er det vel i orden. Takk :)
     
  6. mcleif

    mcleif Nytt Medlem

    Innlegg:
    35
    Likes mottatt:
    9
    Bonuspoeng:
    8
    Har brukt 2for1 raten flere ganger. Både for meg selv, meg og 4 kompiser, samboer med familie og mine foreldre.. hver gang har det blitt oppgradert rom og poeng på min konto, selv om jeg ikke har vært der.
     
  7. Helikopter

    Helikopter Medlem

    Innlegg:
    245
    Likes mottatt:
    271
    Bonuspoeng:
    63
    Stusser de ikke ved innsjekk at han som har booket rommet ikke er der?
     
  8. mcleif

    mcleif Nytt Medlem

    Innlegg:
    35
    Likes mottatt:
    9
    Bonuspoeng:
    8
    Niks, har aldri sagt noe.
    Men når du bestiller rommet, får du opp valg om du skal bo der selv, eller du bestiller for andre.
     
  9. Dash

    Dash Medlem

    Innlegg:
    160
    Likes mottatt:
    95
    Bonuspoeng:
    28
    Det bryter med terms & conditions. Vist policien ikke blir fulgt fra hotellets side så er jo det greit. Men kjipt den dagen de du booker for nektes hotelrom.
     
  10. mcleif

    mcleif Nytt Medlem

    Innlegg:
    35
    Likes mottatt:
    9
    Bonuspoeng:
    8
    Aldri lest den der. Skulle nesten tro at de ville lagt inn sperre for å booke dette på nettsiden da.
    Senest 2 uker siden bestilte jeg 4 rom med 2for1 pris.
    Fikk poeng for bare 1 av rommene, så sendte mail til CC å spurte om jeg fikk for resten av rommene også, så for se hva de sier.
     
  11. Dash

    Dash Medlem

    Innlegg:
    160
    Likes mottatt:
    95
    Bonuspoeng:
    28
    Er det noen andre hotelprogrammer som tilbyr fast rabatt for sine elite medlemmer? Med fast mener jeg ikke random promos....
     
  12. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Marriot har noen priser som kun er synlig for medlemmer (usikker på om det er forskjellig avhengig av status), samme har Hilton (MVP som krever HH-medlemskap, men ikke status. Det er som med Radisson, mange ganger ikke tilgjengelig eller ikke nødvendig beste pris hvis det er andre tilbudspriser/pre-paypriser.
     
    Dash liker dette
  13. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Hyatt gir 20% rabatt til sine elites fra og med 7. januar, ref. denne tråden.
     
    Dash liker dette

Del denne siden