Tenker på "Olsenbanden" åpnings scenen som @yukho så flott kalte det? Så faktisk på det i stad men kom ikke langt med en skrøpelig backup TLF
Da var det i boks! Godkjent @Edvard ? Til dere som ikke har fått det med seg så kommer bilde fra en fantastisk felles IF MR til LHR februar i år som endte med en bot på 400 kroner og en kartong røyk mindre i posen. Og til dere som syns jeg faktisk ser ganske fornøyd ut så viste det seg at man kunne betale boten med SAS Amex så da ble det jaggu meg litt ekstra EB poeng der også! (Ref: https://insideflyer.no/forums/threads/mr-til-london-flere-som-vil-henge-seg-på.6457/page-11 ) Stor takk rettes til @Stuttfeiten som gjorde det mulig å få til et profil bilde via et klenodium (iPhone 5 ett eller annet?). Hvis dem slipper oss inn i Loungen på CPH neste gang vi kommer vinglendes inn omtrent sånn her \ og noen sikkert sånn her / så skal jeg servere deg et glass (vi så jo hvordan det gikk på runde nummer to sist når vi stakk av med flere av flaskene) så vi får kanskje holde oss til glass
Satt faktisk å tenkte på det senest i går! Men sist jeg sjekket på SAS sine sider så fant jeg ikke lenger samme rutetider
Er det noen som kan fortelle meg hvor jeg kan lage profilbilde med EBG/EBD på? Jeg klarer ikke å finne det på sas-sidene lenger..
@Scandipendler @ILS2 @hifiman @gregas85 @mariusbb @Neonex @Fly med oss @TravelManBiz @Pingus @TommyL @braathens safe @Christian @Spurs @HenrikE-G @Reidar @Salvador @kristtorp @CB1 @Bjørn Helge @kaijoar …
Profilbilde er en høyst frivillig sak, vi kan så klart ønske, men ser ikke behov for at det skal være obligatorisk