Apropos dette. Jeg forsøkte å bruke mine Sony MDR1000X eller hva de nå heter(?) på LH F, men det ble bare knitrete dårlig lyd. Gikk derfor for headsetene som vi fikk på flyet. Er Sony dårlig egnet for dette eller er det overgangene mine som er litt trøblete?
Da jeg kjøpte mine i høst, hadde de fjernet denne pluggen fra listen over innhold i pakken. Så tror ikke den følger med lengre...
Nå tenkte jeg at jeg skulle dra en skikkelig barnslig kommentar, men jeg dropper det av hensyn til barna her.
Aha.. da trekker jeg tilbake kommentaren min, som også kunne brukes til å tenke koffert. Jeg har ikke fått det nye settet, så informasjonen min er utdatert.
Det er vel ikkje ein toerplugg, er det ikkje ein dobbeltplugg? Og eg ser ikkje heilt greia med ein slik trekant-plugg, men det er vel nokon som synes det er greit å få litt straum?
Virker med helt standard 3.5 mm plugg. Må bare plugges i det nederste hullet i "trekanten" av hull. Eller ved siden av skjermen da, men det er jo bare en plage.
Den pluggen må du ha på flyene du skal,vis du bruker bare den ene utgangen på flyuttaket så for du ikke stereo. Kjøp den på Gardemoen når du kommer ditt imorgen