Bruke Eurobonuspoeng

Tråd i 'Bonushjelp' startet av WillyFletta, 21. mars 2022.

1. WillyFletta

WillyFletta Nytt Medlem

Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Hei,

Man er sikkert lei alle lignende tråder, men jeg forsøker å bli klokere uten hell.

Jeg ønsker å OSL - BKK 15.august til 27.aug med samboeren. Jeg har 220k EB + CT og ønsker å reise C/J eller F til BKK på bryllupsreise.

Jeg synes det er vanskelig å finne ut av beste måte å bestille/finne billetter på. På awardfares må jeg ha premium for å se så langt frem i tid. Har forsøkt united.com, og det ser ut som det finnes flyvninger, men hva er beste måte å bestille på? Ringe Star Alliance? De opererer med milage, som jeg antar er deres egne award-valuta?

Håper noen kan være behjelpelige. Dersom det er en god guide her leser jeg gjerne den. Forslag til ruter/flyvninger tas også imot med stor takk.

Mvh
    Willy

2. ccurrahee

ccurrahee Ikke helt statusløs da……

Likes mottatt:
    38,249
    Bonuspoeng:
    293
    Svarene på alle spørsmålene dine ligger selvfølgelig på forum. Men uansett.

Å ha helt konkrete datoer gir deg mye mindre sjanse. Ønsker du F, er det i praksis bare LH østover, med mindre du skulle finne to ANA F billetter, noe jeg tror er omtrent umulig, i en periode der mange er på ferie. For mulig LH F som jeg ikke har sett noen har fått booke østover, må du ha booket en reise i C og så oppgradere dager før avreise om det slippes. I praksis bør du altså gå for C eventuelt iblandet Eco om du er veldig avhengig av eksakte dager.

Hvor mye billettene koster ser du i tabellene for *A på SAS sine hjemmesider.

For bestilling kan du gjøre det via SAS sin hjemmeside for *A booking eller ved å ringe CT telefonen nr, på brevet du fikk.

15-27 gir ikke napp, men 15 til 29 gir Swizz C ut og Turkish C hjem, bookbare på SAS sin hjemmeside nå i kveld eller på telefon fra kl 09 i morgen.

AirMags, WillyFletta, Marlau and 5 others like this.
  3. WillyFletta

WillyFletta Nytt Medlem

Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Takk fo svar!

Det er kanskje litt optimistisk å kanskje få gode billetter på konkrete datoer i sommerferien. Men C iblandet Eco høres ikke feil ut det heller.

Hva er konsensus/erfaringene rundt Swizz C og Turkisk C?

4. ccurrahee

ccurrahee Ikke helt statusløs da……

Likes mottatt:
    38,249
    Bonuspoeng:
    293
    At det er gode om ikke klasseledende C produkter. Og at hvis du er ute etter å faktisk reise den reisen bør du ikke avvente bookingen.

Forslag over er basert på et *A søk på SAS.no. Det er godt mulig det finnes andre ruter om en søker mer spesifikt.

Del denne siden