Bryllupsreise ala Solheim

Tråd i 'Reisebrev' startet av sunshine, 19. aug 2019.

  1. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,200
    Likes mottatt:
    17,201
    Bonuspoeng:
    293
    Dette var en skikkelig nice tur! Gratulerer!

    Jeg vil og reise i F igjen ... :)
     
  2. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,367
    Bonuspoeng:
    183
    Etter å ha organisert ei slik bryllupsreise må vel du ha get-out-of-jail-card-for-life? Uansett korleis du kukar det til eller gløymer bryllupsdag bør du få minst ein sjans til. :D

    Tusen takk for at vi fekk vere med, og lykke til!
     
    Kristian, petnwil, Jeanette and 4 others like this.
  3. agrims

    agrims Mr. Emirates

    Innlegg:
    361
    Likes mottatt:
    147
    Bonuspoeng:
    43
    Gratulerer så mye, å takk for en super rapport! :D
     
  4. artanis

    artanis Senior Medlem

    Innlegg:
    690
    Likes mottatt:
    2,101
    Bonuspoeng:
    93
    Gratulerer med giftemål og takk for turen!

    Må forresten skifte til pysjamas med en gang man kommer ombord når man flyr F har jeg lært... :rolleyes:
     
  5. sunshine

    sunshine Senior Medlem

    Innlegg:
    695
    Likes mottatt:
    1,670
    Bonuspoeng:
    93
    Ja, må si meg ganske fornøyd med denne turen og regner med at det kortet kan brukes i ny og ne. Mens vi koste oss på Bali kom mailen om ny opptjent CT. Så da prøvde Solheimen seg på den litt frekke «kan jeg ta meg en ego verden rundt tur?», den ble nedstemt ganske kontant da fruen vil (skal) være med ;)

    Men skal klare å få til en egotrip uansett, frister veldig å teste LX C og OS C :D og med litt flaks så kanskje det blir muligheter for noe mer spenstig, tiden vil vise :cool: (blir tripreport på det spenstige ønske, for å si det sånn, må bare finne tid/mulighet).
     
    Shyneno, Kristian, drsyk and 3 others like this.
  6. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    Helt fantastisk, takk for turen. Men du vet at dobbeltseng i suites ikke teller mot mile high klubben? :p
     
    Shyneno and sunshine like this.
  7. Frink

    Frink Nytt Medlem

    Innlegg:
    44
    Likes mottatt:
    91
    Bonuspoeng:
    18
    Grattis, og takk for rapportene! Snasent å få en såpass tettpakket sammenligning av forholdende ombord på SQ/LH/TG og i de ymse loungene :)
     
    sunshine liker dette
  8. TravelManBiz

    TravelManBiz Veteran

    Innlegg:
    1,669
    Likes mottatt:
    4,993
    Bonuspoeng:
    113
    Veldig bra tur dette:) Takk for bilder. Jeg har bare et spørsmål. Dere ankom SQ F om kvelden men reiste dagen etter med SQ Y. Det var ikke noe problem å få tilgang til TPR dagen etter? Jeg har en lignende tur så jeg ville bare bekrefte.
     
  9. sunshine

    sunshine Senior Medlem

    Innlegg:
    695
    Likes mottatt:
    1,670
    Bonuspoeng:
    93
    Vi ankom SQ Suites på kvelden og hadde SQ X 17 timer etter. Når vi gikk ut av TPR på natta så sa frøkna i inngangen «see you tomorrow», så lenge vi viste Suites boarding kortet til frokost var det ikke noe problem å komme inn. Ble guidet fra First Class inngangen og helt inn til TPR da vi sa at vi ville ha litt frokost og noe godt å drikke. Hu dama ved inngangen sjekka e-ticket nummeret på morningen, men null problem.

    Ganske sikker på at man har TPR inngang når man har under 24 timer transitt når man ankommer med Suites (usikker på vanlig first da jeg ikke har prøvd det).
     
    Shyneno liker dette
  10. animals

    animals Senior Medlem

    Innlegg:
    566
    Likes mottatt:
    995
    Bonuspoeng:
    93
    Vi hadde tilgang til TPR når vi ankom med SQ F fra København og hadde SQ C videre på kvelden samme dag.
     
    sunshine liker dette
  11. KRS

    KRS Senior Medlem

    Innlegg:
    717
    Likes mottatt:
    3,692
    Bonuspoeng:
    93
    Stemmer det at man ikke får pyjamas på denne flighten (den er for kort siden det er dagtid) ?
     
  12. sunshine

    sunshine Senior Medlem

    Innlegg:
    695
    Likes mottatt:
    1,670
    Bonuspoeng:
    93
    Vi fikk ikke pysjamas og usikker på om de hadde noen på flighten. Spurte ikke etter heller. Men litt kort rute, så kan være grunn nok det
     
    KRS liker dette
  13. Salvador

    Salvador Medlem

    Innlegg:
    218
    Likes mottatt:
    175
    Bonuspoeng:
    43
    Nydelig tur!
    Vi har samme flight PEK-SIN i februar. Vi har valgt suitene på første rad, ser dere hadde 2C og 2D. Har du noen betraktninger om 1C/D er bedre eller verre enn 2C/D?
     
    Shyneno liker dette
  14. TravelManBiz

    TravelManBiz Veteran

    Innlegg:
    1,669
    Likes mottatt:
    4,993
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, samme dag connection er ikke noe problem. Utfordringen kan være neste dag. Jeg skal på CT tur neste år til SIN, jeg planlegger å fly til KUL via SIN og fly til SIN i F. Da får jeg tilgang til TPR dagen etter før flyturen til KUL. Så kjøper jeg en enveis billett med MH til SIN og bruker F loungen deres der. Så kan jeg starte returreisen fra SIN tilbake til Norge.

    Sitter mye heller på TPR enn å være i Singapore selvsagt:) (har bodd der i 3 år...):D
     
    animals liker dette
  15. sunshine

    sunshine Senior Medlem

    Innlegg:
    695
    Likes mottatt:
    1,670
    Bonuspoeng:
    93
    Tror første rad med Suites er 2C/D. Rad 1 har 2 Suites på hver side A og F. Jeg likte meg veldig på 2C/D, og har bare prøvd dem en gang. Så litt vanskelig med noe betraktninger om hvilke seter som er best
     
  16. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,696
    Likes mottatt:
    21,779
    Bonuspoeng:
    293
    Wow, dette var bryllupsreise til etterfølgelse. Eller bare vanlig reise. Jeg vil også ut og fly F igjen. Takk for et supert reisebrev!
     
    sunshine liker dette

Del denne siden