Bryllupsreise i november - ikke så langt fra NYC, NO uten å måtte rane en bank?

Tråd i 'Reisemål' startet av kalleballer, 28. des 2024 kl 08:30.

1. kalleballer

kalleballer Medlem

Likes mottatt:
    213
    Bonuspoeng:
    43
    Hei,

Plutselig var man på en plass i livet hvor det å gifte seg virker både riktig og fornuftig.
    Samtidig er jeg blitt såpass gammel at selvrealiseringa også tar endel plass. 2025 byr på både maraton og giftemål i NYC med andre ord.

MEN, etter (forhåpentligvis å ha gjennomført) NYC Marathon og en bryllupsseremoni i the big apple. Hvor drar man på bryllupsreise ?

Tanken er å reise på bonusbilletter t/r New York. Men er det noen som har noe forslag til et sted man kan reise i November, i Ok avstand fra New York - for å være 4-5 netter før retur til NYC og deretter Norge?

Så langt er det den dominikanske republikk som utpeker seg, men tenker at her er det kanskje mange kloke hoder som kan ha gode forslag? :)

2. danielth

danielth Nytt Medlem

Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Husker en venn av meg i USA ofte skrøt av Bermuda. Meget innafor reiseavstand og fin temperatur. Kan være verdt å sjekke ut iallefall.

tafta liker dette
  3. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    5,961
    Bonuspoeng:
    183
    Han sa uten å rane banken da :confused::rolleyes:

4. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,316
    Bonuspoeng:
    183
    Kjør Google Flights, sett filter på makspris og reisedistanse, så får du ihvertfall endel forslag.
    Hvis det ikke skal koste skjorta så må du ut av USA, uansett tenker jeg. Costa Rica, Mexico, San Juan er godt og varmt

5. Ombo

Ombo Medlem

Likes mottatt:
    937
    Bonuspoeng:
    93
    Florida er passe avstand og fortsatt varmt i begynnelsen av november.
    Hvis du vil ha bonusbilletter til New York Marathon må du bestille NÅ. Vi løp New York Marathon i år og det var INGEN bonusbilletter igjen 10 måneder før løpet…

Maggie liker dette
  6. vegasbaby

vegasbaby Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    298
    Bonuspoeng:
    63
    Florida er varmt året rundt, men kanskje litt «kjedelig» for en bryllupsreise? Begynnelsen av november er jo slutten av orkansesongen og ganske stille. (Mulig unntak er Key West, men de fineste hotellene er veldig dyre.) Bonusbilletter med Delta fra New York er også krevende å få tak i.

Jeg ville gått for Costa RIca eller en fancy resort i Mexico. Man kan også ta et ukes cruise fra New York til Karibien, men det blir kanskje litt for lenge.

Last edited: 28. des 2024 kl 20:31
  7. Nurse82

Nurse82 EBD, Hilton diamond

Likes mottatt:
    991
    Bonuspoeng:
    93
    Dersom du drar til den Dominikanske republikk må du evt. velge et hotell på sørsiden av øya. Strendene på nordsiden var ikke bra i sommer når vi var der, med veldig uklart vann. Vi dro imidlertid på en dagstur til sørsiden (Saona Island) og der var det magisk og havet var rent og krystallklart. Jeg vil ellers slå et slag for Cozumel om dere ønsker varme, strand og krystallklart hav :)

Del denne siden