BT (Bergens Tidende) abbonnement og EB-poeng

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Neonex, 02. april 2018.

1. Neonex

Neonex Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,532
    Bonuspoeng:
    113
    Lurer på om noen rutinerte vet mer om disse kampanjene for aviser knyttet til EB.

Far får dekket BT og DN-abb gjennom jobben, og tenkte å prøve å utnytte dette ift poengopptjening.

For BT betaler han privat for et årsabb. og får refundert kostnaden gjennom jobben, slik jeg forstår det. DN er jeg usikker på om kommer adressert til jobben.

Han sa abb blir fornyet i oktober en gang. Kan vi da si det opp i Sept, og så melde oss på kampanjen og bestille nytt abb i oktober på vanlig måte og dermed få poeng, eller er det umulig hvis man tidligere har hatt et abb?

2. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,956
    Bonuspoeng:
    293
    Bruker å være EB poeng kun for nye kunder. Men en mail til BT / DN vil svare på det.

3. netrom84

netrom84 Medlem

Likes mottatt:
    73
    Bonuspoeng:
    28
    Har fått poeng på DN to ganger i løpet av siste 5 månedene. Avbestiller imellom så det har ikke vært noe problem å hoppe på tilbudet på nytt etter en stund. Om det står noe i vilkårene som sier at det er feil aner jeg ikke, men regner med DN har kontroll på slikt og ville stoppet meg om det ikke var ønskelig.

4. Pyro

Pyro Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    173
    Bonuspoeng:
    43
    På DN: Du kan få poeng selv om du har eksisterende abonnement. Jeg sa opp mitt abonnement da jeg vurderte Aftenposten hvor du får 8000 poeng. DN ringte meg før jeg fikk bestilt og endte på en løsning hvor jeg fikk 20 000 poeng for 1 år. Prisen var 1000,- høyere enn den rabatterte prisen jeg kunne fått. Dette avklarte jeg med sjefen og fikk OK på å velge den dyreste med 20 000 poeng. Kan godt være mulig at du bare kan ringe inn å få tilsvarende deal.

Xflipper liker dette

Del denne siden