Ja, dette er jo i hovedsak gode nyheter! Har vært vekslende erfaringer med hotellfrokost den siste tiden.. https://www.nrk.no/norge/buffe-forbudet-oppheves-1.15084992
Får bare håpe at de som har buffe, slik som loungene, gjør litt mer med tanke på hygiene enn før... alltid vært litt skeptisk til hvordan mye er organisert og mangelen på rengjøring
Enig. Er egentlig ikke så glad i buffeter. Hos de hotellene som har håndtert buffetforbudet på en god måte, har det ikke vært et savn i det hele tatt.
Enig. Frokosttallerken har vært et godt alternativ på flere av hotellene jeg har vært på. Men omvendt buffet med dårlig utvalg er ingen høydare...
På Radisson i Bergen har de hatt buffet hvor ansatte plukker det du vil ha. Det har fungert veldig fint synes jeg. Mye mer renslig og appetittelig.
De hotellene jeg har vært på som har hatt såkalt omvendt buffet har stort sett hatt svært begrenset utvalg. Jeg har vært mer fornøyd med de som har hatt en gjennomtenkt frokosttallerken.
Så nettopp en videosnutt med tilbereding av maneter (vietnamesisk "streetfood"). Det var en nyttig påminnelse om at selv slakk hygiene er bedre enn ingen hygiene. På den annen side gir den globale fordelingen av allergier og autoimmun sykdommer grunn til ettertanke. Det er mye som tyder på at en kan være FOR renslige også.
Er statusløs så fikk ikke akkurat undersøkt selv, men den ligger fremdeles på Snapchat stories hvis du kikker på Gardermoen stories Kan jo selvsagt være at Snapfilteret var feil..
Snapfilteret var nok feil, har aldri sett den type mat på loungen på OSL. Men det er nok ikkje lenge før dei åpnar igjen får ein tru.
Har hatt to netter på Quality hotell Sogndal, en på siste dag med buffetforbud og en på første dag hvor det var lov igjen. lovlig buffet vil jeg si var smittevernmessig mye bedre, selvom det hotellet står til stryk x10 når det gjelder smittevernhensyn. Har bodd på choicehoteller en måned nå (ultimate pass) og Sogndal var hårreisende dårlig i forhold til alle andre
Det var bortimot ingen merking for hvordan folk burde bevege seg, holde avstand etc. Det ble etablert provisoriske køer av folk selv som stod og hang over der andre satt og spiste. Betjeningen tok på mat (brød) uten hansker. Også alt for lite bemanning til å vaske bordene skikkelig (om i det hele tatt) mellom gjestene. rett og slett kaos Andre choice hotell syntes jeg har vært ganske så flinke med å få til frokosten på en ok måte og samtidig følge smittevernrådene.