Bug i IPhone app

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av RoadKing, 24. juli 2015.

1. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,888
    Bonuspoeng:
    293
    IMG_1881.PNG
    Nesten litt flaut å vise dette bildet (så lite poeng), men det kommer mye mer utover høsten. Iallefall, jeg tror IPhone appen til SAS har en aldri så liten bøgg. Den skalaen stemmer jo ikke helt i forhold til tallene (vises riktig på www.sas.no)

2. RescueMe

RescueMe Kortreist bonusjeger

Likes mottatt:
    1,444
    Bonuspoeng:
    93
    Den skalaen er egentlig ganske så ubrukelig, og har sett bugs på den før. For meg som bare har noen få flights med SAS siste periode viser den heller ikke grensen for å oppnå sølv, selv om det er det eneste jeg er innen rekkevidde av. Mener at dette viste før.

3. Jan Fredrik

Jan Fredrik Veteran

Likes mottatt:
    1,723
    Bonuspoeng:
    113
    Den viser alltid grensen for å oppnå nivået som er hakket over det du er. Så selv om du har 0 flights og 0 poeng, men er sølvmedlem (i f.eks. 3 mnd. til), så viser den hva som skal til for å bli gull, ikke for å rekvalifisere til sølv.

4. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,888
    Bonuspoeng:
    293
    Dere misforstår (tror jeg). Det jeg reagerer på er den blå streken, den burde gå helt fram til tallene, hhv 26730 og 10. Hvis du ser på points f.eks så har jeg godt over halvveis til gull, men blåstreken stopper på en tredel eller noe sånt.

5. Jan Fredrik

Jan Fredrik Veteran

Likes mottatt:
    1,723
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg misforstod ikke, jeg begynte bare å snakke om noe annet.

Problemet ditt er nok bare en teknisk bug i koden til grafen og vil tvilsomt ha noe påvirkning på opptjening osv.

kiev liker dette
  6. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,888
    Bonuspoeng:
    293
    Det er en teknisk bug, absolutt :)

Del denne siden