Usikker på hvor jeg skulle poste det her, men la det her. I veldig! lang tid - har jeg hatt problemer med "loggin knappen" øverst til høyre på forsiden på https://insideflyer.no/ , den funger ikke. Må trykke meg inn til https://insideflyer.no/forums/ for at det skal være noe effekt. Kjent bug, eller brukerfeil?
Har blitt vant til at det alltid er problemer her.. jeg pleier å høyreklikk "åpne fane" så åpner den seg.
Hehe. Faktisk årsak til at jeg har "glemt" å logge meg inn noen dager her. "Finner ut av det senere så ble det glemt". Funker om man shift-klikker på login knappen.
Det har vært en Bug på To-faktor løsningen på innloggingen i forhold til min Email, men fikk litt hjelp av admin på forumet til å fikse det problemet for min del. Jeg håper bare at det ikke er for mange i min båt i forhold til den feilen der i systemet. Problemet mitt var at jeg ikke fikk tillsendt, eller motatt på min egen mail, noe som har gjorde påloggingem på dette forumet umulig for ei stund.
Jeg har blitt så vant til å gå inn i formum åog så logger meg inn at jeg ikke lengre er irritert over det.
Enig. Vært samme problem i årevis, det der. En slags ekstra luring-login så man bare kommer inn på IF hvis man er "in the know"
Det er, som jeg har sagt mange ganger veldig beklagelig. Vi er lovet overgang til nytt system flere ganger, men lite har skjedd dessverre. Jeg er ikke herre over dette, så kan bare beklage.
Nei, ikke optimalt. Men virker som veldig mange har fått det til allikevel. Jeg skulle virkelig ønske dette ble fikset, men tidligere, når vi var alle land under samme paraply var det kompetanse i systemet til å ordne slike bugs. Jeg lever fortsatt i håpet!
Jeg leser stort sett IF på min iPad, men det går ekstremt tregt for tiden, og logge inn får jeg ikke til i det hele tatt. Det har jeg gått greit tidligere. Jeg pleier ofte ikke logge meg inn, men bare sjekke "Nye innlegg" oppe i fanen "Forum". Nå sitter jeg på en PC, og her går det raskt og enkelt. Er det noen gode tips til hvordan jeg skal få det til også på Ipad? Planen er for øvrig å skrive et live reisebrev til den sørlige halvkule på min iPad om noen uker, så veldig kjekt om det ordner seg til det.
Hei, jeg kan ikke skjønne hvorfor det går tregt på din ipad. Prøvde nå på min egen og smatt rett inn uten forsinkelse. Bruker Safari og ikke merket noe unormalt
Jeg har ikke forklaringen på dette, men nå har jeg oppdaget at jeg ikke kommer inn på insideflyer sitt forum via det trådløse nettet i leiligheten min som er levert av Telia. Jeg har nettopp flyttet og med altibox i den forrige boligen min virket det. For å bruke insideflyer må jeg i stedet benytte 4G eller 5G via min telefon som jeg kobler iPaden sammen med. Det fungerer jo nå fra min iPad, men jeg tror jeg ringer Telia og ber dem endre oppsettet på det trådløse nettet eller forklarer meg hva jeg skal gjøre. Jeg er ikke særlig datakyndig, men har hørt om brannmurer, og det er kanskje der insideflyer stoppes?