Fredagsfølelsen er her. Selv om det skulle vært T-7 til Koks og FAE, får man gjøre det beste ut av det og fortsatt nyte fredagen. I helgen skal jeg faktisk bestille en flytur. Er ikke gitt at den blir noe av, men det skal fortsatt bestilles. Livets små gleder Ha det kjekt
God morgen fra Sølvbyen. Nattefrost og klarvær. Frosne stemor. Hyggelig melding fra min newzealandske reisebyråvenninne kom inn i natt: Your refund has been processed and should be in your account in a few days. Så får vi se hva valutagevinsten blir. Ha en håpefull og frisk dag, alle!
God morgen fra hovedstaden! Solen skinner fra skyfri himmel, og dette kommer til å bli en kort arbeidsdag. Ellers skjer det fint lite. Men det er helg om kun få timer!
God morgen fra Viken... 2 fredags tråder? Blir forvirret...Doktor`n takler kun 1 ting av gangen... Uansett... Heeeeeeeeeelg....................................JIPPI!!!!!!!! Men hva skal vi finne på...Glemte var i corona preget situasjon, må være solen som spiller meg et puss. Ha en super dag...Tørr vi å booke noe på SAS siden for å sikre at EB poengene ikke forfaller?
Strålende fredag. Her skal dagen benyttes til å gjøre unna de greiene jeg ikke rakk i går, så er det oljeskift på Road Gliden til kvelds og kanskje en lille en eller to og en trekk på pipa til slutt
God morgen fra hjemmestudie! Fredag, studiedag. Sliter litt med å komme i gang, men det er vel det som er grunnen til at det finnes kaffe? Angående øl, så står det ca 45 liter liter på veggen bakom skjermen jeg bruker nå... ferdiggjæret om et par dager. Som hjemmebrygger sliter man vanligvis med å få ølet drukket opp. Heldigvis har jeg naboer som er tørste. Ha en fin fredag dere!
God fredag morgen fra Romsdalen. Klar som et egg for helg! Neste uke begynner gjeldsarvingen i barnehage igjen også, så da kommer vi et steg nærmere normale tilstander. Arbeidsgiver har derimot sagt minst to uker til med hjemmekontor. Får fylle opp mer kaffi og bryte seg på et par teamsmøter før en kapitulerer for helgen! Ha en flott fredag!
God morgen fra hovedstaden. Startet med dagens gode gjerning å donerte det som stod med poeng på Aegean kontoen til medisinsk personell. Var ikke rare greiene som stod på kontoen men jeg tenker at alle monner drar, Aegean tripler summen man donerer og disse poengene hadde nok til slutt bare gått ut på dato så hvorfor ikke? Legger med link hvis det er flere som kunne tenke seg å donere en liten eller stor slant (tenker dette er god bruk av poeng man av en eller annen grunn ikke får brukt eller bare er i det snille hjørnet på en solfylt fredag): https://en.aegeanair.com/milesandbonus/news/2020/miles_donation_medical_staff God helg alle sammen!
Har ubrukelig Flying blue poeng, kan de også doneres? Godt det finnes mennesker som deg @Misterix Har du forsatt trua på 9 mai?
Super dag fra Oslo! Bydelslegen ringte nettopp og opphevet isolasjonen, så nå ligger champis på kjøl og vi kan atter en gang tusle ut av huset. Har nå vært inne i en kombo av selvpålagt karantene, reisepålagt karantene, og Covid-19 pålagt isolasjon i 40 dager så dette er gromt! Ha en super fredag og helg!
40 dager? Hæ? Kan du forklare hvorfor bydelslegen har pålagt 40 dager isolasjon????? Er du teste for Covid 19 2-3 ganger til negativ test, eller kun symptom fri?