Da er reise booket, nå er det bare i begynne å godsnakke med potensiell barnevakt.. Endelig har jeg fått booket Taiwan! Ble avkortet en dag pga at en slask snappet setet jeg skulle booke, men ellers tror jeg det blir en bra tur. OSL-BRU-ZRH-PEK-TPE-SIN-IST-FCO-OSL 24 timer (nøyaktig) i Brussel, leiebil for å ta en tur til Luxembourg står på menyen. En natt i Zurich fordi noen enda en gang snappet setet jeg skulle booke.... Og så lander vi i Kina 05:15, da er det en hel dag i Beijing for å se den forbudte by og litt av den kinesiske mur før flyet på kvelden går mot Taipei. På returen har vi nesten 14 timer i Singapore før vi setter oss i SQ C på vei til IST. Derfra er det en mellomlanding i Roma for å se Vatikanstaten og så hjem til Norge. Dette blir en flott tur, og 7 nye geoland @henrikvd Men alt står og henger på goodwill fra en potensiell barnevakt.. ellers må alt avbestilles :/ Edit, ser at jeg har faktisk 23 timer i Roma, da rekker jeg jo i teori å farte opp til San Marino for et par geocacher.. har vært der før men er pre-geotider..
Brussel Airlines 319. 1 rad i business Swiss Cs100 Swiss 333 Eva 777-300 Royal Lauriel x2 Singapore 777-200er Turkish 321 SAS 737 Målet var Singapore C og EVA 777 er en fin bonus