C/F-tur i påska - Hvor ville du dratt?

Tråd i 'Reisemål' startet av Are, 29. okt 2017.

1. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Da er reise booket, nå er det bare i begynne å godsnakke med potensiell barnevakt.. :)

Endelig har jeg fått booket Taiwan! Ble avkortet en dag pga at en slask snappet setet jeg skulle booke, men ellers tror jeg det blir en bra tur.

OSL-BRU-ZRH-PEK-TPE-SIN-IST-FCO-OSL

24 timer (nøyaktig) i Brussel, leiebil for å ta en tur til Luxembourg står på menyen.
    En natt i Zurich fordi noen enda en gang snappet setet jeg skulle booke....
    Og så lander vi i Kina 05:15, da er det en hel dag i Beijing for å se den forbudte by og litt av den kinesiske mur før flyet på kvelden går mot Taipei.

På returen har vi nesten 14 timer i Singapore før vi setter oss i SQ C på vei til IST.
    Derfra er det en mellomlanding i Roma for å se Vatikanstaten og så hjem til Norge.

Dette blir en flott tur, og 7 nye geoland @henrikvd ;)

Men alt står og henger på goodwill fra en potensiell barnevakt.. ellers må alt avbestilles :/

Edit, ser at jeg har faktisk 23 timer i Roma, da rekker jeg jo i teori å farte opp til San Marino for et par geocacher.. har vært der før men er pre-geotider..

Last edited: 10. nov 2017
  2. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    11,733
    Bonuspoeng:
    183
    Det der ser jo kanon ut! Hvilke flyselskaper på hvilke strekninger og i hvilke fly?

3. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Brussel Airlines 319. 1 rad i business :D
    Swiss Cs100 :)
    Swiss 333
    Eva 777-300 Royal Lauriel x2
    Singapore 777-200er
    Turkish 321
    SAS 737

Målet var Singapore C og EVA 777 er en fin bonus :)

Eddie47, Insomnia4u and mathiasfe like this.

Del denne siden