Hehe, tok hele situasjonen med knusende ro og oppførte meg som en Pandion!
Men her en "klage mailen" jeg sendte Pandion.
""""""
God Morgen Pandion Support,
Som overskriften av denne e-mailen skriver så er det på tide med en liten rapport da "begeret" rant over som Pandion på vei hjem i går fra Berlin.
Jeg fløy Berlin-Copenhagen-Stavanger i går ettersom jeg hadde noen planer i Berlin for helgen, alt ok frem til 7H før avgang. Equipmentchange, som betyr 2F til 10F. Helt ok, men kunne heller tenke meg 3F.
Forsinket 40min ut fra Berlin, sikkert ikke SAS sin feil.
Men kjedelig er det uansett.
Ombord på flyet til København blir jeg møtt av den danske purseren og ingen velkomst "Hei" eller noe selv om jeg sa det til henne.
Jeg tenkte mitt og forsatte til 10F.
Takeoff 50min etter boarding hadde startet pga fullt fly.
Det er nå den værste delen kommer,
Servering:
Full servering i SAS Plus, men jeg sitter i Go.
Går så frem til Purser, viser mitt Pandion kort forsiktig og spør om en Wasa og en flaske vann ettersom jeg er litt stressa pga. Short conection i København (40min, men vi er 40 min seine ut fra Berlin)
Purser ser mitt kort og sier "Pandion?" jeg sier ja, og spør igjen om du har en flaske vann.
Purser kan fortelle meg at som Pandion får jeg ikke noe og drikke/spise ombord til København ettersom det er en "short" flight" (60min flight).
Jeg spør så om ett glass vann, det får jeg ikke.
Jeg er jo tørst og tenker, det er jo vann på toalettet ombord, går så bak til rad 33 på toalettet og folder mine hender under vasken og begynner og drikke vannet.
Lander så i København 20minutter forsinket, forteller min historie til crew på vei til Stavanger. De blir rimelig sjokkert og kommer med 4 polarruller, 1 flaske vann og 1 boks Cola for og prøve og gjøre det godt igjen.
Vis alt...