Dagen derpå startet med frokost ved bassenget og masse bading. Vi fikk sen utsjekk til kl 14 og tok livet med ro. Nest siste etappe skulle gå til Huntington Beach som kun var et par time kjøring fra Palm Springs. Turen til Huntington Beach var unnagjort på rett over 2 timer. Etter tips fra @Anita valgte vi Kimpton Shorebreak Hotell like ved stranden. Det gav skikkelig mersmak og vi vil i tiden fremover se etter Kimpton hoteller når vi kan. Hotellet har en veldig sosial setting med wine-hour på ettermiddagen, marshmellows grilling på kvelden og masse andre aktiviteter. Vi fikk et stort fint rom med en liten balkong. Hele hotellet fremstod veldig bra. Det var gratis utleie av sykler, håndklær til stranden, badeleker etc. Vi benyttet oss av håndklær for en tur på stranden til solen gikk ned. Her badet vi i Stillehavet og nøt siste kveld av ferien. Siste dag stod vi opp tidlig for å dra til LAX. Trafikken rundt LA kan til tider være helt kaos, men i dag var vi fremme på estimert tid, ca 1t30min. Droppet leiebilen lekende lett, mens Shuttle bussen kjørte oss tilbake til terminalen. For de som ikke allerede vet det, er det altså en veldig bra Star Alliance lounge på LAX. Det beste med loungen er en terrasse med utsikt til den ene rullebanen. Her slappet vi av mens det ene flyet etter det andre kom inn for landing. Vi har en felles favoritt i Lufthansa, så da ble selvfølgelig Lufthansa A380 foreviget med et dårlig iphone kamera gjennom et plexiglass Det ble bussgate til flyet, men avgang på rutetid. Vi fikk som nevnt oppgradert til Business for å kunne sove litt på veien hjem. Rutetidene til SAS er ikke helt optimale med avgang like over kl 14 lokal tid. Fikk et par timer på øyet, men påfølgende dag ble meget lang for å si det slik Avslutter reisebrevet med et bilde knipset fra sete 3A på vei ut i Stillehavet rett etter takeoff. Takk for titten!
Takk for et meget bra og innholdsrikt reisebrev. Plukket opp mange gode tips til mine kommende turer til vestkysten.
Takk for turen. Har som flere andre på forumet tatt lignende roadtrip i California. 3ukers tur. LAX-SFO-LasVegas-LAX
Helt enestående. Det frister virkelig med en tur tilbake til vestkysten. Ser ut som dere hadde beregnet perfekt med tid for å rekke alt.
Det gikk Ok med tiden. For denne ruten er det nok optimalt med noen dager til, for å kunne få med seg alt. Takk for hyggelige tilbakemeldinger
Takk for turen! Jeg fikk som @RoadKing litt hjemlengsel, da jeg har bodd i LA. Har reist mye rundt i California også, til flere av stedene du besøkte. Må tilbake snart, merker jeg..
Fantastisk flotte bilder og veldig kjekk lesning!! Har hatt noe roadtrips på vestkysten og dette gjorde ikke lysten på en til mindre! Takk for at du tok deg tid til å dele opplevelsene med oss