Heatrow T3 har en tetthet av feite lounger som overgår de fleste flyplasser i verden. Har du OneWorld status så kan du kose deg i nærmest folketomme lounger. Jeg har hatt en dag med lounge hopping på T3, og koser meg som bare det! Interiøret er fantastisk, bra størrelse og det er romslig mellom setene. Konfertable stoler og ikke så mange sittegrupper. Men mange deilige stoler med utsikt over tarmac. A la carte meny i First loungen og en digg nuddel bar i biz. Jeg digger interiøret i spise seksjonen i First. Flott 70 talls stil. I biz er spise arealet enormt og nuddle baren er en klassiker og må erfares. Drikkevarer er det også nok av. Champagne produsenter og vin merker har jeg ikke så veldig greie på, men det smaker godt, og det er nok av det, og det er vel det viktigste.
Kjempefine bilder! Jeg skal dit i April selv så jeg gleder meg. Skal fly videre med Finnair A350 til Helsinki
Jeg er helt enig i at Cathay har en strålende lounge på T3. Er en stund siden mitt siste besøk, men frister til gjentakelse... Takk for fine bilder, ser at det absolutt er på sin plass å legge turen innom T3 også i 2018