Cathay Pacific First og Biz lounge LHR T3

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Bjoern In America, 22. febr 2018.

  1. Bjoern In America

    Bjoern In America Digger USA og Japan!

    Innlegg:
    744
    Likes mottatt:
    1,009
    Bonuspoeng:
    93
    Heatrow T3 har en tetthet av feite lounger som overgår de fleste flyplasser i verden.

    Har du OneWorld status så kan du kose deg i nærmest folketomme lounger.

    Jeg har hatt en dag med lounge hopping på T3, og koser meg som bare det!


    Interiøret er fantastisk, bra størrelse og det er romslig mellom setene. Konfertable stoler og
    ikke så mange sittegrupper. Men mange deilige stoler med utsikt over tarmac.

    A la carte meny i First loungen og en digg nuddel bar i biz. Jeg digger interiøret i spise seksjonen i First. Flott 70 talls stil.

    I biz er spise arealet enormt og nuddle baren er en klassiker og må erfares.

    Drikkevarer er det også nok av. Champagne produsenter og vin merker har jeg ikke så veldig
    greie på, men det smaker godt, og det er nok av det, og det er vel det viktigste.:)

    IMG_2238.jpg

    IMG_2220.jpg

    IMG_2221.jpg

    IMG_2222.jpg

    IMG_2223.jpg

    IMG_2224.jpg


    IMG_2228.jpg

    IMG_2229.jpg

    IMG_2230.jpg

    IMG_2231.jpg

    IMG_2232.jpg

    IMG_2234.jpg
     
  2. TravelManBiz

    TravelManBiz Veteran

    Innlegg:
    1,674
    Likes mottatt:
    4,996
    Bonuspoeng:
    113
    Kjempefine bilder! Jeg skal dit i April selv så jeg gleder meg. Skal fly videre med Finnair A350 til Helsinki
     
    Bjoern In America liker dette
  3. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg er helt enig i at Cathay har en strålende lounge på T3. Er en stund siden mitt siste besøk, men frister til gjentakelse... Takk for fine bilder, ser at det absolutt er på sin plass å legge turen innom T3 også i 2018 :)
     

Del denne siden