Hvis SAS og Espen Nakstad vil, så er jeg i Trondheim 22.-25. april Når jeg er inne på setekartet for de flygningene, ser det veldig rart ut og jeg tror derfor flyene (begge to) blir kansellert. Noen som vet? SK4164 22.04 og SK4163 25.04
De er hvertfall tømt i alle bookingklasser via Expertflyer, men er flere andre fly med 9 i alle bookingklasser samme dag:
Det er jo en mulighet. Men akkurat nå tenkte jeg mest på noe á la det fjerne østen rundt nyttår. Til forveksling likt toppmøtet i HKG. Men det er kanskje ikke helt tiden for å legge så veldig offensive planer?
Har liggende halvpris bonusbilletter fra julekalenderen(?) til TRD den helgen. Bord på Speilsalen fredag og Bula lørdag. Håper det blir og at det kanskje kan kombineres med et glass med dere. PS: Hva skjedde på SK356 kl1510?
@kjeeli flyr kl 1335. Jeg flyr 1520 via Bergen. Så får jeg litt ekstra statuspoeng. Opp flyr jeg direkte kl 17. Tror jeg endte på 4F på alle flyvninger.
Kan vel si at de er såpass vedtatt at vi kjører løpet dersom smittesituasjonen tilsier at det er forsvarlig, så det er jo egentlig opp til @drsyk da...
Vi må holde håpet ved like, og humøret oppe! Og hvis det ikke er mulig å samles, så lar vi være. Enkelt og greit. Krysser fingrene!
Hvordan er kveldsmaten på Grand Olav? Tenker man frokost er det kun Scandic Nidelven som leverer på høyeste nivå
Dette er jo litt fristende. I mangel på HKG og Ozonebar må vi ta til takke med noe mer lokal anliggende bobler. Forresten opp til Erna som selv gir bæng i regler
Fortsatt høyaktuelt for meg også å henge meg på en tur til Trondheim, men burde ikke denne tråden få et nytt navn (ev. at det bør opprettes en egen tråd)