Champagnetur - Nytt Eurobonus arrangement

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av kiev, 11. juli 2016.

  1. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,258
    Likes mottatt:
    4,488
    Bonuspoeng:
    113
    Denne er litt mer i Insideflyer sin ånd, og kommer nok til å gå fort.
    Dessverre er jeg i Melbourne disse dagene :(


    SAS / PANDION

    Exclusive trip to Champagne with Richard Juhlin.
    Price 38.000 NOK + 75.000 Points

    17th to 19th of October 2016

    Offer Expires On 17-10-2016
    6 left

    [​IMG][​IMG]

    DESCRIPTION
    Richard Juhlin is the most renowned international wine connoisseur in the Nordic countries and the world's leading expert on champagne. And now, the man who has tried more than 10,000 different champagnes has designed an exciting tour of the Champagne region featuring his favorite vintages.

    Follow Richard down the red carpet into the vineyards and visit the fashionable chateaux and cult wineries in the Grand cru villages. Taste James Bond's favorite champagnes and eat at Michelin-starred restaurants. Try some of the last bottles of mature vintages in Le Mesnil-sur-Oger. Drink the fabled 53rd at the Diebolt-Vallois champagne house in Cramant and dine with the world's top champagne producer from Dom Pérignon at Napoleon's Grand Trianon castle. Experience this and more on our first-class trip to the world?s finest wine region with Richard Juhlin.

    Fly to Paris on Monday 17 October and return on Wednesday 19 October 2016. Spaces are limited and it's first come, first served, so don't miss out!

    Flights from Oslo/Stockholm/Copenhagen-Paris are included in the price. Connection flights from other destinations are excluded.

    There are two payment options for this unique trip:
    · On this page you pay 38.000 NOK + 75.000 Points per person
    · If you prefer payment option of 29.000 NOK + 180.000 Points per person please go back to Events and choose that option.
    The price includes flights between Oslo/Stockholm/Copenhagen-Paris, accommodation, food and beverage Monday to Wednesday, local transportation, champagne tastings, sightseeing and visits. More detailed schedule will follow in August.

    Please be aware of the following:
    · As this is a combined point and cash offer, the points will be drawn from your EuroBonus account immediately after you have signed up. You will then receive a confirmation e-mail with a link to the page where you can register the participants and settle the remaining payment for this trip.
    · If you desire to bring a travel partner please observe that the points will be drawn from your EuroBonus account.
    · The enrolment is binding. No points or cash will be refunded if you cancel the trip.
    · Your seat might be offered to someone else if final payment is not settled by September 1st 2016.
    · If a sufficient number of participants are not obtained, SAS reserves the right to cancel the trip. In this case, points and cash will be refunded.
     
    Larata and Mbj like this.
  2. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,807
    Likes mottatt:
    1,695
    Bonuspoeng:
    113
    Det er ikke gratis, nei... :eek:
     
    jayeff and Jørgen like this.
  3. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,258
    Likes mottatt:
    4,488
    Bonuspoeng:
    113
    Får den jo for "bare" 29 laken hvis du hiver inn 180.000 poeng.
    Som ellers gir en First CT rundt i verden hvor man kan nyte opptil flere premium Champagner.
    Men må jo si det hadde vært interessant å være med Richard på en slik tur.
     
  4. Edvard

    Edvard 一期一会

    Innlegg:
    4,174
    Likes mottatt:
    11,213
    Bonuspoeng:
    183
    milehigh liker dette
  5. Helikopter

    Helikopter Medlem

    Innlegg:
    245
    Likes mottatt:
    271
    Bonuspoeng:
    63
    Synes det var veldig dyrt jeg. Men jeg er ingen vin-kjenner, kan noen forklare hvorfor dette koster så mye?
     
  6. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,258
    Likes mottatt:
    4,488
    Bonuspoeng:
    113
    Få plasser som skal dekke lønn osv til arrangørene. Og så er det ikke helt gratis å kjøre med trestjerners Michelin til alle måltider, og bade i toppklassifiserte sjampis, samt de hotellene er neppe gratis heller.
    Men hovedsaklig kostnad til arrangøren tipper jeg.
     
  7. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,405
    Likes mottatt:
    3,337
    Bonuspoeng:
    113
    Vilt bra opplegg. Denne hadde jeg blinket meg ut, men håpet at prisene skulle bli noe lavere. Relativt stiv pris. Står over :(
     
  8. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Schtiiilig!
    Om det er dyrt eller ikke kommer jo an på hva som er inkludert. Flere måltider på michelin restauranter og smaking av mange eksklusive champagner vil jo trekke opp. Og dess mer du får helt i deg jo billigere blir det jo.

    Men jeg synes vel det er nokså smålig å ikke kunne inkludere flyreise fra hjemstedet som SAS flyr fra allikevel. Dvs at man må komme seg til Oslo for egen regning.
     
    Scandipendler liker dette
  9. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,235
    Bonuspoeng:
    293
    Ser ut til å bli ett fantastisk arrangement og skulle gjerne ha stilt en mann, men dette blir for dyrt. Og helt enig i at det er smålig å ikke inkludere tilknytningsfly, spesielt til denne prisen. Jeg etterlyste også det samme til Zürich-turen, men måtte da også bekoste dette selv.
     
  10. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg er ikke en kjenner av verken mat eller champagne til at dette kan forsvares.. Titusenvis av kroner og 180.000 EB-poeng for 2 dager, med kun 2 flyvninger inkludert (med SAS).. Næh.. Jeg tror jeg bruker p(o)engene på noe som gir MEG mer valuta :)
     
    Petter B-C and RoadKing like this.
  11. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,349
    Likes mottatt:
    19,579
    Bonuspoeng:
    293
    11000kr spart for 105000 poeng..
    Hade veldig sterkt vurdert å betale 11000kr for 105000 poeng :D

    Konge arrangement. Hadde elsket noe slikt, men er ikke i en posisjon til å blåse 74000kr og 150k poeng på en par dagers tur.

    Dette er mer enn jeg bruker på 4 ukers sommerferie på eksotiske reisemål :D

    Hvor mange sendes denne ut til forøvrig?
    Kom til meg som diamonds only. EBP er vel naturlig nok, noen EBG?
     
  12. Salvador

    Salvador Medlem

    Innlegg:
    218
    Likes mottatt:
    175
    Bonuspoeng:
    43
    Er EBG, ikkke fått
     
  13. ILS2

    ILS2 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,107
    Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
    Må man reise selv eller kan man kjøpe på vegne av noen andre?
     
  14. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,235
    Bonuspoeng:
    293
    Det er vel kun EBD og EBP som får denne typen tilbud. Men "alle" kan jo reise så lenge man kjenner noen som har fått tilbudet og han/hun er villig til å spandere noen bonuspoeng på deg ;)
     
  15. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,868
    Likes mottatt:
    32,946
    Bonuspoeng:
    293
    Er EBG og har ikke fått. Men heller ikke noe stort savn. Det der ligger ikke for meg.
     
  16. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,819
    Likes mottatt:
    2,237
    Bonuspoeng:
    113
    Videresendte den til øverstkommanderende og scoret nesten selvmål. Prisen var stiv, det var hun enig, men hun var null forhold til EB-poeng, og var overbevist om at 360 000 poeng bare var symbolsk tiss i bøtta. Dermed måtte jeg prate henne fra det, og fikk heldigvis et kronargument på hånden: 360K poeng er 1142,85 turer mellom OSL-CPH/ARN. Så jeg sa vi kunne slå til på tilbudet om 10 år.
     
  17. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Starter turen med SAS Go, ingenting er som å ladde opp med en musserende til 2 euro flaska og en feit slask i setet ved siden av deg ;)

    Kanon ide, men utrolig dyrt, tror heller vi setter opp en Insideflyertur og gjør akkurat det samme som SAS her foreslår, men justerer opplevelsen litt opp:

    Fly til Paris, en natt på Four Seasons George V, 900 Euro per dobbelt rom.

    Går knallhard ut med en 3 stjerner Le Cinq som ligger i Four Seasons, 310 Euro PP, vinpakke rundt 120 Euro

    Avreise morran etter via samme touren som SAS, 944 per person for Champagne tour inkludert 5 sjerners hotell, Dom besøk med videre. Legg til enn MIchelin i Champagne for rundt 200 Euro

    http://www.france-bubbles-tours.com...ts-i/34,superstay-champagne-tours-luxury.html

    So there you have it. For under 3K Euro har vi oppgradert turen med en dag, en ekstra tre stjerner, en natt på ett av verdens beste hotell. I tillegg beholder du poengene som er nok til en LH First tur ;)

    Hvem er med??
     
    milehigh, GinTonic, ingie and 13 others like this.
  18. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,417
    Likes mottatt:
    18,399
    Bonuspoeng:
    183
    Stuttfeiten - Eco - Vindu
     
    milehigh, GinTonic, Upsaker and 2 others like this.
  19. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,868
    Likes mottatt:
    32,946
    Bonuspoeng:
    293
    Helt klart mye bedre deal. Spørs når det evt skulle bli for min del.
     
    tommy777 liker dette
  20. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Lol.. Funny.
     

Del denne siden