Klart jeg er med, men foretrekker helgene før eller etter det som er foreslått. Skal uansett få det til...
Dette har jeg virkelig lyst til, har vært i HK en gang før. Jeg likte ikke byen i det hele tatt, men jeg har konkludert med at vi valgte feil lokasjon for hotell og ga ikke byen nok tid, så jeg bør dra tilbake en eller annen gang. Men det er for langt frem til at jeg kan planlegge allerede nå. Men tentativ er vel lov?
På et ganske kjipt hotell jeg ikke husker navnet på i Kowloon. Midt i et strøk det krydde av innpåslitne og masete Indere/Pakistanere som skulle selge fake klokker og dresser. Forferdelig plass! Men som sagt har jeg skjønt i ettertid at jeg var litt rask med å fordømme helt, så villig til å gi HK en sjanse til for å rette opp inntrykket.
Ja, det gjør de. Det har ikke kommet innsigelse fra de offisielle representantene som faktisk fant opp årsmøtet, så da får vi håpe det blir slik
Supert, da skal jeg sjekke om man får fri på hjemmebane. Champagnesmaking i Hong Kong høres ikke feil ut. Antar at det er SK963 fredag 16nov og SK964 mandag 19nov som gjelder?
Håper å få til denne. Hadde vært kult å truffet gjengen. Også lenge siden jeg har spist Xiao long bao på Din Tai Fung. Litt champagne til å skylle ned dim sum'en skader jo ikke heller. Sett meg på tentativ.
Det er den optimale ja, men folk velger selvfølgelig selv flighter og selskap avhengig av preferanser
Flott, da ser det ut til at det ordner seg for min del. Plus til og Business tilbake er iallefall bestilt.
Jeg har booket meg en tur til DEN den helgen, så jeg må utsette deltagelsen til neste år. Dersom DEN-turen ikke blir noe av, skal jeg se på muligheten for deltagelse likevel.