Tror jeg gir opp et hint til @Tore og melder direkte med klare fakta om at jeg ønsker å være med. Siden post 1 ikke inkluderer meg enda så setter jeg pris på klokkeklar info, ikke hint. Om jeg ikke får drikke sjampis i HKG så skal jeg alltids finne noe annet å supe
Hmmmm. Ledig biz begge veier.... Finnes det en ledig seng på et rom.....eller er det hver mann sitt rom?
Ikke meg bekjent, på turen til i fjor var biz smekkfull og ingen av oss fikk upgrade. På returen var det et sete i biz og det fikk jeg. Nå er det 340 istedet og 8 seter mer i biz. Pr nå er biz nesten tom på tur til den 16 og ca halv på retur den 20.
Kjempegøy!! Moro at dere vil være med, dere kommer ikke til å angre tror jeg. Vi er ganske greie Uansett, bo akkurat hvor dere vil. Vi klarer nok å drikke sammen allikevel
Då får vel eg og satse på ei lita påmelding, har ikkje gløymd bileta frå fjorårets Ultimate Dom Perignon-brunch på Ozone. 16. nov SK461 18:00 – 19:20 1A SK 965 20:55 – 14:45 3A 20.nov SK 966 01:35 – 06:35 5D SK 454 07:20 – 08:40 1C Satsar på å halde @Stuttfeiten med selskap på returen den 20.
Da har jeg oppdatert post 1. Si ifra om noe er feil. Orka ikke endre datoer og setene på hele hurven.....
Er det plass til en nordlending? Har 23t 55m layover fra fredag til lørdag 16/11 til 17/11 i Singapore, regner med at det skal supes litt boblevann den fredagen?
Heisann! Jeg er ganske ny her, men har fulgt med en del med @emilsonsteby, som jeg også skal reise sammen med til HKG. Gleder meg masse, og vi unge er gode på champ og drikking...
Halla, @emilsonsteby og jeg reiser dagen før de andre (15/11) og lander da 16/11 og har planer om herlige drinker på en bar eller tre
Jeg melder meg av. De nye rutetidene gir elendige connections videre fra Oslo, som med jobb på mandagen gjør det umulig.