Club Carlson Concierge - status fall

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av yukho, 20. sept 2016.

  1. yukho

    yukho KISS ARMY

    Innlegg:
    1,603
    Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    Min status går ut i feb. 2017 som mange andre MegaDoere... Faller statusen ned til gull da? eller faller den helt til bunnen?? Har akkurat solgt hus, skal bo på hotell i 32 netter, fordelt på 2 rom blir det 64 netter totalt, lurer på om jeg skal putte alle nettene i å opprettholde CC-statusen, men hvis CC-statusen faller ned på gull, er det godt nok for meg, da sper jeg heller nettene på andre hotell programmer.
     
  2. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Du får soft landing hos CC.
     
  3. Shyneno

    Shyneno Okama

    Innlegg:
    2,036
    Likes mottatt:
    1,471
    Bonuspoeng:
    113
    Litt trist at de mister 64 netter bare fordi de har gitt bort status :)
     
  4. yukho

    yukho KISS ARMY

    Innlegg:
    1,603
    Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    Kan jo hende de får nettene, om det dukker opp noe dobbel eller trippel poeng deal snart. ;P
     
  5. Sykkelthor

    Sykkelthor Aktivt Medlem

    Innlegg:
    316
    Likes mottatt:
    573
    Bonuspoeng:
    93
    Det ligger ute en 2x promo i ukedagene og 3x promo for helgene. Varer ut oktober tror jeg.
     
  6. yukho

    yukho KISS ARMY

    Innlegg:
    1,603
    Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    Jepp, synd kampanjen ikke varer lenger, vi flytter ut 24/10... Jeg har nå booket 32 netter litt her og der, hverdagene spredd mellom Radisson og Park Inn i sentrum og Nydalen, helgene på Radisson Alna, tror det større sjanse for oppgradering når jeg ikke okkuperer et rom over lengre tid. Booket via Viatrumf for full uttelling, får litt over 3800 trumfpoeng, ca.170 000 CC gold poeng og ca. 15500 EB poeng på Saga Mastercard! Tror det blir bra jeg! ;)
     
    Baldrick, Robamu, milehigh and 2 others like this.
  7. Shyneno

    Shyneno Okama

    Innlegg:
    2,036
    Likes mottatt:
    1,471
    Bonuspoeng:
    113
    seng meg gjerne en pm hvis du vil selge noen trumfpoeng :)
     
  8. Sykkelthor

    Sykkelthor Aktivt Medlem

    Innlegg:
    316
    Likes mottatt:
    573
    Bonuspoeng:
    93
    Du kunne jo faktisk vurdert å samle alle nettene et sted selv om det kanskje er litt kjedelig? En mail direkte til hotellet med lovnad om 32 netter hvis prisen er OK kan fort gi en langt bedre rate enn det hotellet skal ha på Internett. Du får riktignok ikke booket noe slikt via viatrumf, men du kan fort spare noen kroner i stedet. Forskjellen mellom oppgradert og ikke oppgradert rom på Park Inn Oslo er for øvrig 2 hodeputer ekstra og en nespressomaskin, ved mindre du får rom i 7. etg hvor det også er balkong (men med tilhørende mindre gulvareal innendørs).
     
    yukho liker dette
  9. yukho

    yukho KISS ARMY

    Innlegg:
    1,603
    Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, kunne jo det, men det var en unik mulighet å teste ut alle CC hotellene i byen, bortsett fra Fornebu da... ikke ofte jeg har behov for det. Og jeg får tilbake nesten 30% i form av poeng etc. og garantert får beholde Concierge status er no brainer egentlig. :)
     
  10. chrisbu

    chrisbu Senior Medlem

    Innlegg:
    877
    Likes mottatt:
    755
    Bonuspoeng:
    93
    Synes du er ganske så ivrig i dette projektet ditt.

    Kanskje det bare er meg, men jeg hadde foretrukket å bo samme sted hele tiden, i sted for å pakke sammen og flytte flere ganger i uken.
     
  11. yukho

    yukho KISS ARMY

    Innlegg:
    1,603
    Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    Ligger ikke det litt ADHD i alle oss her da? det er ihvertfall derfor jeg flyr mye... :)
     
    Last edited: 23. sept 2016
  12. Norfindir

    Norfindir Senior Medlem

    Innlegg:
    585
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg hadde uansett brukt alle de nettene på Radisson om jeg hadde mulighet for det. Med noen unntak er Radisson overlegne både Thon og Choice syns jeg. Ikke minst på oppgradering av rom OG antall poeng i forhold til kostnad og bonusnetter.
     
    Travellingalf liker dette

Del denne siden