Svarer på mitt eget innlegg - så dypt kan man synke når man ønsker å kommunisere livlig og engasjert med likesinnede artsfrender og gode forumister (selv om jeg ikke er helt alene om denslags - eksempelvis skrev hobbyjurist Sindre Piltingsrud glødende debattinnlegg mot seg selv i Flåklypa Tidende).
Etter et par betenkningsrunder sendte jeg en e-post til Club Carlson og spurte om hvorfor jeg ikke hadde fått noen julehilsen, slik de fleste andre ser ut til å ha mottatt. Etter to-tre dager fikk jeg følgende hyggelige svar:
Tack för ditt email och jag ber om ursäkt för det sena svaret, vi har behövt undersöka lite varför du inte fick någon julegave.
Det vi såg var att ditt Club Carlson-konto verkar vara inställt för att inte ta emot några kampanjemails vilket är anledningen till att du aldrig fick mailet om julegaven.
För att vi ska kunna försöka skicka ut mailet till dig behöver jag bara ditt godkännande att du vill ta emot våra kampanjemail i framtiden, är detta okej?
Tack på förhand!
O-la-la... det var ikke meg Miss Carlson ikke kunne utstå, men innstillingene i e-postsystemet mitt (eller noe). Jeg svarer forsøksvis hyggelig tilbake til Julia, og får deretter følge svar tilbake:
Hej,
Tack för att du har varit så tålmodig och väntat på svar.
Det gick tyvärr inte att skicka ut kampanjemailet (automatisk utskick) så vi har istället gett dig 5000 guldpoäng som nu finns tillgängliga på ditt Club Carlson-konto. Hoppas att detta är till din belåtenhet.
Ha en fortsatt fin dag och en god jul!
Jeg elsker slik service - kundebehandling på sitt beste! Et hyggelig svar, en vennlig tone, noen poeng - og vips - Julia har fikset fortsatt lojalitet til CC.
Last edited: 23. des 2015